Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.12.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Komisms mūsdienu anekdotēs', 1.
  • Referāts 'Komisms mūsdienu anekdotēs', 2.
  • Referāts 'Komisms mūsdienu anekdotēs', 3.
  • Referāts 'Komisms mūsdienu anekdotēs', 4.
  • Referāts 'Komisms mūsdienu anekdotēs', 5.
  • Referāts 'Komisms mūsdienu anekdotēs', 6.
  • Referāts 'Komisms mūsdienu anekdotēs', 7.
  • Referāts 'Komisms mūsdienu anekdotēs', 8.
  • Referāts 'Komisms mūsdienu anekdotēs', 9.
  • Referāts 'Komisms mūsdienu anekdotēs', 10.
  • Referāts 'Komisms mūsdienu anekdotēs', 11.
  • Referāts 'Komisms mūsdienu anekdotēs', 12.
  • Referāts 'Komisms mūsdienu anekdotēs', 13.
  • Referāts 'Komisms mūsdienu anekdotēs', 14.
  • Referāts 'Komisms mūsdienu anekdotēs', 15.
  • Referāts 'Komisms mūsdienu anekdotēs', 16.
  • Referāts 'Komisms mūsdienu anekdotēs', 17.
  • Referāts 'Komisms mūsdienu anekdotēs', 18.
  • Referāts 'Komisms mūsdienu anekdotēs', 19.
  • Referāts 'Komisms mūsdienu anekdotēs', 20.
  • Referāts 'Komisms mūsdienu anekdotēs', 21.
  • Referāts 'Komisms mūsdienu anekdotēs', 22.
  • Referāts 'Komisms mūsdienu anekdotēs', 23.
  • Referāts 'Komisms mūsdienu anekdotēs', 24.
  • Referāts 'Komisms mūsdienu anekdotēs', 25.
  • Referāts 'Komisms mūsdienu anekdotēs', 26.
  • Referāts 'Komisms mūsdienu anekdotēs', 27.
  • Referāts 'Komisms mūsdienu anekdotēs', 28.
  • Referāts 'Komisms mūsdienu anekdotēs', 29.
  • Referāts 'Komisms mūsdienu anekdotēs', 30.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS   
1.  KOMISKAIS – ESTĒTISKA KATEGORIJA   
1.1.  KAS IR ESTĒTIKA?   
1.2.  KOMISKAIS – ESTĒTIKAS KATEGORIJA   
2.  KOMISKĀ ATKLĀSME LITERATŪRĀ   
3.  ANEKDOTES ŽURNĀLĀ ”MĀJAS VIESIS”   
3.1.  ANEKDOTE   
3.2.  ŽURNĀLS ”MĀJAS VIESIS”   
3.3.  ANEKDOŠU TEMATISKAIS IEDALĪJUMS   
3.4.  ANEKDOŠU UZBŪVES RAKSTUROJUMS   
3.5.  ANEKDOŠU RAKSTUROJUMS   
  NOBEIGUMS   
  AVOTI   
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA   
Darba fragmentsAizvērt

Nobeigums
Mans darba mērķis bija analizēt mūsdienu anekdošu tematiku, uzbūves principus un komisma paņēmienus. Lai mērķi īstenotu, veicu šādus uzdevumus: iepazinu teorētisko literatūru par komisko kā estētisku kategoriju, apkopoju žurnālā ”Mājas Viesis” 2010. gadā anekdošu lappusē ievietotās anekdotes, tās sistematizēju noteiktās tematiskās grupās un analizēju. Veicot šo darbu, pilnīgoju savas prasmes izmantot pētniecības metodes, kā teorētiskās literatūras analīze, datu vākšana, apstrāde, sistēmiskās analīzes metode un matemātiskās metodes. Mans pētnieciskais darbs sastāv no teorētiskās un praktiskās daļas. Man bija interesanti lasīt un analizēt mūsdienu anekdotes, jo , manuprāt, anekdotes ir iedarbīgākais veids, lai vērstos pret dzīves negācijām. Manā uztverē anekdotes ir nevardarbīga protesta forma, lai pievērstu uzmanību vai formulētu problēmas, kas valda sabiedrībā. Veicot šo darbu, secinu, ka smiekli, ko izraisa anekdote, ir kritiski, tie liek domāt un analizēt. Šis darbs ir ierosmes devējs man pašam turpināt sistematizēt anekdotes, lai vēlāk varētu tās izdot grāmatā. Mana uzmanība tiku pievērsta nevis sadzīviskajām anekdotēm, bet gan tām, kas skar politiku vai ekonomiku.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants