Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 07.12.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 11 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Alternatīvās mūzikas atstātā ietekme uz personību un sabiedrību', 1.
  • Referāts 'Alternatīvās mūzikas atstātā ietekme uz personību un sabiedrību', 2.
  • Referāts 'Alternatīvās mūzikas atstātā ietekme uz personību un sabiedrību', 3.
  • Referāts 'Alternatīvās mūzikas atstātā ietekme uz personību un sabiedrību', 4.
  • Referāts 'Alternatīvās mūzikas atstātā ietekme uz personību un sabiedrību', 5.
  • Referāts 'Alternatīvās mūzikas atstātā ietekme uz personību un sabiedrību', 6.
  • Referāts 'Alternatīvās mūzikas atstātā ietekme uz personību un sabiedrību', 7.
  • Referāts 'Alternatīvās mūzikas atstātā ietekme uz personību un sabiedrību', 8.
  • Referāts 'Alternatīvās mūzikas atstātā ietekme uz personību un sabiedrību', 9.
  • Referāts 'Alternatīvās mūzikas atstātā ietekme uz personību un sabiedrību', 10.
  • Referāts 'Alternatīvās mūzikas atstātā ietekme uz personību un sabiedrību', 11.
  • Referāts 'Alternatīvās mūzikas atstātā ietekme uz personību un sabiedrību', 12.
  • Referāts 'Alternatīvās mūzikas atstātā ietekme uz personību un sabiedrību', 13.
  • Referāts 'Alternatīvās mūzikas atstātā ietekme uz personību un sabiedrību', 14.
  • Referāts 'Alternatīvās mūzikas atstātā ietekme uz personību un sabiedrību', 15.
  • Referāts 'Alternatīvās mūzikas atstātā ietekme uz personību un sabiedrību', 16.
  • Referāts 'Alternatīvās mūzikas atstātā ietekme uz personību un sabiedrību', 17.
  • Referāts 'Alternatīvās mūzikas atstātā ietekme uz personību un sabiedrību', 18.
  • Referāts 'Alternatīvās mūzikas atstātā ietekme uz personību un sabiedrību', 19.
  • Referāts 'Alternatīvās mūzikas atstātā ietekme uz personību un sabiedrību', 20.
  • Referāts 'Alternatīvās mūzikas atstātā ietekme uz personību un sabiedrību', 21.
  • Referāts 'Alternatīvās mūzikas atstātā ietekme uz personību un sabiedrību', 22.
  • Referāts 'Alternatīvās mūzikas atstātā ietekme uz personību un sabiedrību', 23.
  • Referāts 'Alternatīvās mūzikas atstātā ietekme uz personību un sabiedrību', 24.
  • Referāts 'Alternatīvās mūzikas atstātā ietekme uz personību un sabiedrību', 25.
  • Referāts 'Alternatīvās mūzikas atstātā ietekme uz personību un sabiedrību', 26.
  • Referāts 'Alternatīvās mūzikas atstātā ietekme uz personību un sabiedrību', 27.
  • Referāts 'Alternatīvās mūzikas atstātā ietekme uz personību un sabiedrību', 28.
  • Referāts 'Alternatīvās mūzikas atstātā ietekme uz personību un sabiedrību', 29.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
1.  Alternatīvās mūzikas vispārīgs raksturojums    4
1.1.  Izcelsme    4
1.2.  Alternatīvās mūzikas daudzveidība    5
1.3.  Mūzikas psiholoģiskā ietekme uz cilvēku    7
1.4.  Alternatīvās mūzikas klausītāju uzvedība koncertos    8
2.  Sabiedrības stereotipi par alternatīvo mūziku un tās piekritējiem    9
2.1.  Stereotipu veidošanās procesa vispārīgs raksturojums    9
2.2.  Sabiedrības grupu konflikti    10
2.3.  Stereotipi par alternatīvās mūzikas klausītājiem    11
3.  Pētījums par alternatīvās mūzikas popularitāti, iespaidu un priekšstatiem sabiedrībā    13
  Secinājumi    22
Darba fragmentsAizvērt

Jauniešu intereses
Visiem jauniešiem tika uzdots jautājums par to, kādas ir viņu intereses. Atklājās, ka intereses starp jauniešiem, kuri klausās un tiem, kas neklausās alternatīvo mūziku, atšķiras.
Abām jauniešu grupām kopīgās intereses iekļauj mūziku, draugus, ģimeni, sportu, atpūtu un dejošanu.
Alternatīvās mūzikas cienītājiem interesēs varēja manīt grāmatu lasīšanu, fotografēšanu, ekstrēmos sportus, dabu un roku darbus.
Savukārt, citas mūzikas piekritējas izcēlās ar to, ka starp norādītajām interesēm bija tādas kā iepirkšanās un solārijs.

Secinājumi
Alternatīvās mūzikas rašanās saistāma ar 20. gs. otro pusi, kad izveidojās daudzi alternatīvās mūzikas paveidi.
Sabiedrībai ir negatīvi aizspriedumi par alternatīvo mūziku, nospiedošs vairākums cilvēku, kuri neklausās alternatīvo mūziku, uzskata to par ko negatīvu.
Jaunieši, kuri klausās alternatīvo mūziku, vairāk lasa grāmatas, un viņu intereses ir savādākas kā citiem jauniešiem.
Lielākā daļa jauniešu, kuri ikdienā saskaras ar alternatīvās mūzikas klausītājiem, pauž viedokli, ka viņi ne ar ko īpatnēju neatšķiras no citiem cilvēkiem, tātad savādāku cilvēku iepazīšana palīdz tos saprast un kliedē aizspriedumus. Līdz ar to hipotēze, ka sabiedrības stereotipi par alternatīvās mūzikas klausītājiem nav patiesi, ir pierādīta.

Autora komentārsAtvērt
Atlants