Vērtējums:
Publicēts: 07.06.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Putni - pavasara vēstneši', 1.
  • Konspekts 'Putni - pavasara vēstneši', 2.
  • Konspekts 'Putni - pavasara vēstneši', 3.
  • Konspekts 'Putni - pavasara vēstneši', 4.
  • Konspekts 'Putni - pavasara vēstneši', 5.
  • Konspekts 'Putni - pavasara vēstneši', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Uzdevumi:
1. attīstīt prasmi precīzi artikulēt līdzskani „Č”, atdarinot putna dziesmu
2. papildināt priekšstatu par putna ārējām pazīmēm, prasmi runā lietot lietvārdus: knābis, spārni, aste, galva, graudi, ogas, barība
3. attīstīt prasmi veidot aprakstošo stāstu, precīzi atbildot uz jautājumiem (dialoga veidošana)
Materiāli : rotaļlieta- putns. Attēli ar stārķi, gulbi strazdu
Skolotāja stāsta bērniem, ka no rīta, pa ceļam uz skolu satikusi kādu mazu draudziņu, viņš bija nosalis, jo no rīta vēl bija auksti, tādēļ skolotāja viņu uzaicināja līdzi. Kā jūs domājiet, kas tas varētu būt? Bērni min. Skolotāja parāda bērniem rotaļlietu putniņu. Jā bērni, jums taisnība, pie mums šodien ir atlidojis putns. Putns sāk dziedāt: „čik -čirik, čiv- čiv!” palīdzēsim putnam dziedāt- teiksim Čik- čirik, čiv- čic, lai putnam labi skan! Uzrunā katru bērnu- palīdzi putnam dziedāt.
Punam ir aste, galva, knābis un spārni. Audzinātāja norāda, komentē. Lūdz kādam konkrēti parādīt, komentēt, izteikties.
Skolotāja rāda bērniem attēlus un aicina salīdzināt putnus. Kādas spalvas ir stārķim, kādas strazdam? Strazds ir melns, kāds ir gulbis? Strazdam ir īss knābis, kāds ir gulbim, un kāds ir stārķim? Skolotāja uzdod konkrēti jautājumu kādam bērnam.

Autora komentārsAtvērt
Atlants