Vērtējums:
Publicēts: 07.01.2004.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Izglītības kvalitātes politika Latvijā', 1.
  • Referāts 'Izglītības kvalitātes politika Latvijā', 2.
  • Referāts 'Izglītības kvalitātes politika Latvijā', 3.
  • Referāts 'Izglītības kvalitātes politika Latvijā', 4.
  • Referāts 'Izglītības kvalitātes politika Latvijā', 5.
  • Referāts 'Izglītības kvalitātes politika Latvijā', 6.
  • Referāts 'Izglītības kvalitātes politika Latvijā', 7.
  • Referāts 'Izglītības kvalitātes politika Latvijā', 8.
  • Referāts 'Izglītības kvalitātes politika Latvijā', 9.
  • Referāts 'Izglītības kvalitātes politika Latvijā', 10.
  • Referāts 'Izglītības kvalitātes politika Latvijā', 11.
  • Referāts 'Izglītības kvalitātes politika Latvijā', 12.
  • Referāts 'Izglītības kvalitātes politika Latvijā', 13.
  • Referāts 'Izglītības kvalitātes politika Latvijā', 14.
  • Referāts 'Izglītības kvalitātes politika Latvijā', 15.
  • Referāts 'Izglītības kvalitātes politika Latvijā', 16.
  • Referāts 'Izglītības kvalitātes politika Latvijā', 17.
  • Referāts 'Izglītības kvalitātes politika Latvijā', 18.
  • Referāts 'Izglītības kvalitātes politika Latvijā', 19.
  • Referāts 'Izglītības kvalitātes politika Latvijā', 20.
  • Referāts 'Izglītības kvalitātes politika Latvijā', 21.
  • Referāts 'Izglītības kvalitātes politika Latvijā', 22.
  • Referāts 'Izglītības kvalitātes politika Latvijā', 23.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Izglītības kvalitātes politika Latvijā    2
  rezultāti un perspektīva esošais un vēlamais    2
  Kurp iet izglītības kvalitātes politika    3
  Izglītības iestāžu iekšējā un ārējā novērtēšana    4
1.  Izglītības iestādes ārējā novērtēšana    5
1.1.  Ārējās vērtēšanas jēdziens, mērķi un uzdevumi    5
1.2.  Skolu izglītības kvalitātes nodrošinātāji    5
1.3.  Izglītības iestāžu ārējās vērtēšanas sistēma ( shēma )    6
1.4.  Ārējās vērtēšanas pamatprincipi    7
1.5.  Ārējās vērtēšanas komisija    8
1.6.  Ārējās vērtēšanas process    10
1.7.  Skolu darba kvalitātes iekšējās un ārējās vērtēšanas kritēriji    11
1.8.  Vērtēšana    14
2.  Izglītības iestādes iekšējā vērtēšana    15
2.1.  Skolas iekšējās vērtēšanas mērķi un uzdevumi    15
2.2.  Iekšējās vērtēšanas pamatprincipi    16
2.3.  Rezultatīvie rādītāji    17
2.4.  Iekšējās vērtēšanas process    18
2.5.  Iekšējā vērtēšana kā nepārtraukts process    20
  Secinājumi    22
  Izmantotā literatūra    23
Darba fragmentsAizvērt

Kvalitātes domāšana nozīmē savstarpējo sadarbību starp cilvēkiem, tā ir pilnīgi jauna neizmantota pieeja, ka kvalitātes novērtējumu neveic tikai ierobežots valsts sektors, personu loks, bet gan daudzi patērētāji un ražotāji, kas novērtē kvalitāti.
Kvalitātes politikas mērķis ir veicināt tādas kvalitātes uzraudzības metodes, kas rada patērētāju – klientu apmierinājumu un nodrošina pastāvīgu kvalitātes uzlabojumu.
Izglītības kvalitātes politika tiek definēta kā valsts vai izglītības sistēmas augstākās vadības paziņojums, kurā tiek pausti vispārējās izglītības sistēmas darbības principi un virzieni attiecībā un uz kvalitāt, norādot:
• Kādai izglītības sistēmai jākļūst;
• Kā un kad vēlamo stāvokli paredzēts sasniegt;
Kvalitātes politikai jāatbilst:
• Izglītības mērķiem un uzdevumiem;
• Ieinteresēto pušu vajadzībām un vēlmēm;
• Izpratnei un atbalstam visos sistēmu līmeņos

Autora komentārsAtvērt
Atlants