Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.04.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā', 1.
  • Konspekts 'Iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā', 2.
  • Konspekts 'Iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā', 3.
  • Konspekts 'Iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā', 4.
  • Konspekts 'Iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā', 5.
  • Konspekts 'Iekļaujošā izglītība daudzkultūru sabiedrībā', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Speciālās vajadzības.
Speciālās vajadzības - nepieciešamība saņemt atbilstošus atbalsta un rehabilitācijas pasākumus, kas izglītojamiem ar iedzimtiem vai iegūtiem funkcionāliem traucējumiem dod iespēju atbilstoši savam veselības stāvoklim, spējām un attīstības līmenim piedalīties izglītības procesā un apgūt valsts izglītības standartos noteiktās prasības
(1) Persona ar speciālām vajadzībām var iegūt speciālo izglītību izglītības iestādē, ja tai šajā iestādē ir nodrošinātas iespējas iegūt veselības stāvoklim un attīstības traucējuma raksturam atbilstošu izglītību
(2) Speciālās izglītības programmas īsteno, ņemot vērā izglītojamā veselības stāvokli

(3) Speciālo izglītības programmu īstenošanas kārtību nosaka vispārējās izglītības likums, profesionālās izglītības likums un citi likumi.( Bērnu ar speciālām vajadzībām izglītošana Iluta Vilnīte)
Īpāšas vajadzības.
Terminu ”ar īpāšām vajadzībām” un”spciālām vajadzībām” diferencēšana:1.Nesavlacīga,nesistemātiska un nepilnīga zināšanu apguve.2.sociāla un pedagoģiska ´”ielastība”-sociokulturāla deprivācija.
3.Psihotraumējošu faktoru ietekme (stress,psiholoģiska rakstura traumas).
Bērni ar īpāšajām vajadzībām ir – bērni ar zemāku apmācību limeni;cittautu bērni,kuri izglītību iegūst latviešu valodā;bērni ar ‘’lēnāku” domāšanu.( .(Dr.paed.,Mg.hist.Stanislavas Marsones lekcija)

Autora komentārsAtvērt
Atlants