Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.10.2021.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Dizaina un tehnoloģiju mācīšana sākumskolā - kā to sākt?', 1.
  • Eseja 'Dizaina un tehnoloģiju mācīšana sākumskolā - kā to sākt?', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Vēl skolotājam ir jāsagatavo izdales materiāli skolēniem, ja tādi ir nepieciešami. Skolotājam ļoti būtiski ir vērot un sekot līdzi skolēnu sniegumam, dokumentēt skolēnu sniegumu, īstenojot formatīvo vai summatīvo vērtēšanu. Summatīvo vērtēšanu skolotājs var īstenot, piemēram, kādam tematam vai noslēguma darbam. Es kā topošais skolotājs vairāk savā pedagoģiskajā darbībā izmantotu tieši summatīvo vērtēšanu, jo tā skolēniem var raisīt lielāku motivāciju katrā mācību stundā. Tematu apguvei noteikti ir jāsagatavo visi nepieciešamie resursi, skolotājam nav ētiski uzspiest dārgas izejvielas skolēniem pirkt pašiem. Tāpat, īstenojot darbu konkrētā klasē ir jābūt skaidri atrunātiem drošības noteikumiem, ko drīkst un ko nedrīkst darīt dizaina un tehnoloģiju mācību stundās, piemēram, kā rīkoties ar galda piederumiem, ēdiena paliekām utml.
Es secinu, ka dizaina un tehnoloģiju skolotāja ir ļoti aizraujoša, taču vienlaikus arī ļoti atbildīga. Tāpat kā ikviens skolotājs, arī dizaina un tehnoloģiju skolotājs var sasniegt tos labākos rezultātus gan savā pedagoģiskajā darbībā gan pašos skolēnos kopumā.

Atlants