Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Reklāmas kampaņas izstrāde', 1.
  • Konspekts 'Reklāmas kampaņas izstrāde', 2.
  • Konspekts 'Reklāmas kampaņas izstrāde', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas kampaņas mērķis un uzdevumi. SIA „Dimants” pēdējos 3jos mēnešos piedzīvo pārdošanas apjomu kritumu. Pēc pētījuma tika konstatēts, ka kritums ir saistīts ar mērķa grupas daļas priekšroku produkcijas piegādei viņu atrašanās vietā (mērķa grupa savas pastāvīgas aizņemtības dēļ arvien biežāk izvēlas juvelierizstrādājumu tirgotāju produkciju), iespējamo informācijas trūkumu par sezonas aktualitātēm pastāvīgiem klientiem un iespējamo informācijas trūkumu par uzņēmumu (tā atrašanās vietu, darbības virzienu) potenciālajiem pircējiem. Tas, ka pircēji arvien retāk izvēlas SIA „Dimants” produkciju, liecina arī par firmas prestiža kritumu. Tāpēc turpmākā gada laikā SIA „Dimants” plāno realizēt reklāmas kampaņu, kuras mērķis būs - palielināt pārdošanas apjomus vismaz līdz tā laika līmenim, kad pārdošanas apjomi bija stabili (kas nodrošināja uzņēmumam pastāvīgu peļņu) turpmākā gada laikā, piesaistīt jaunus klientus no mērķa segmenta grupas un vairot firmas prestižu. Līdz ar to reklāmas kampaņas uzdevumi ir :
Pārliecināt uzņēmuma klientus biežāk izvēlēties tieši SIA produkciju. Šie pircēji SIA produkciju pērk retos gadījumos vai izvēlas konkurentu preci. Uzdevums ir padarīt pietuvināt viņus lēmumam pirkt (padarīt īsāku lēmumu pieņemšanas procesu) un pārliecināt izvēlēties tieši „Dimants” produkciju.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants