Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Sešas versijas par to, kas ir mediji', 1.
  • Konspekts 'Sešas versijas par to, kas ir mediji', 2.
  • Konspekts 'Sešas versijas par to, kas ir mediji', 3.
  • Konspekts 'Sešas versijas par to, kas ir mediji', 4.
Darba fragmentsAizvērt

1.Populistiskā – patēriņa preces.
Šeit tiek runāts par kultūras elites sakāvi, par to kā apmierināt plašas sabiedrības patēriņa vajadzības, par izklaidi.
Kā piemērs medijos te noteikti minami žurnāli Cosmopolitan, Pastaiga, kuri piedāvā viegla satura rakstus par modi, stilu, par to kā patikt pretējam dzimumam un tajā pašā laikā promotē dažādus produktus. Tāpat var minēt arī dzelteno presi – Kas jauns, Privātā dzīve, Saldā dzīve utt., kuriem ir milzu auditorijas pateicoties tam, ka cilvēkiem ir raksturīgi paklačoties un šī nu ir tieši tā vieta kur vienkopus var atrast jaunākās klačas par turīgajiem un slavenajiem. Šos izdevumus var lasīt jebkur un jebkurā laikā, no jebkuras lappuses un bez iepriekšējas noskaņošanās uz lasīšanu.
Ja runā par piemēriem televīzijās, tad šeit droši var ierindot arī LNT un TV3 šovus ar lielu skatītāju auditoriju. Šie šovi ir plaša patēriņa preces un nepretendē uz augsto mākslu. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants