Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.05.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Integrētā nodarbība pirmsskolā. Ūdens', 1.
  • Konspekts 'Integrētā nodarbība pirmsskolā. Ūdens', 2.
  • Konspekts 'Integrētā nodarbība pirmsskolā. Ūdens', 3.
Darba fragmentsAizvērt

Uzdevumi
1) Rosināt bērnus ievērot grupas telpas kārtību un personiskās higiēnas tīrību, lietojot ūdeni. ()
2) Sekmēt bērnos atbildības sajūtu par uzticētajiem darbiem. (garīgā j.)
3) Vērst bērnu uzmanību par ūdens nepieciešamību grupas telpas augiem. (garīgā j.)
4) Iepazīstināt bērnus ar ūdens struktūru, attīstīt sajūtas. (emocionālā j.)
5) Vingrināties ar ēdamkaroti pārliet ūdeni no viena trauka uz otru. (Fiziskā j.)
6) Sekmēt bērnu izpratni par jēdzienu „pilns”. (intelektuālā j.)

Bērna darbība
Rosināt bērnus savos stāstijumos izmantot jaunos vārdus.
Bērni ir sadalīti pa pāriem un viņiem ir uzticēti dažādi darbi grupas telpā. Bērni veic darbus ar skolotāja un skolotāja palīga palīdzību. (aplej puķes, noslauka putekļus no ziedu lapām, noslauka galdus pēc ēdienreizēm, noslauka galdus pēc nodarbības, saslauka grīdu tualetes telpā, noslauka krānus, mazgā leļļu traukus, mazgā plastmasas klučus u.c.)
Piedalās rotaļā. Vienam no bērniem uzvilkta maska zieds, otram iedota rokā lejkanna. Zieds tup vidiņā, bērns ar lejkannu staigā apkārt ziedam. Pārējie sadevušies rokās izveido apli un iet abiem apkārt dziedādami dziesmiņu.
Bērni iepazīstās ar ūdeni, veic pārrunas savā starpā kāds tas ir (auksts, silts, slapš, mitrs u.c.).

Autora komentārsAtvērt
Atlants