Vērtējums:
Publicēts: 23.11.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Konkurences priekšrocības un konkurētspēju analīze sporta klubā "Reaktors"', 1.
  • Prezentācija 'Konkurences priekšrocības un konkurētspēju analīze sporta klubā "Reaktors"', 2.
  • Prezentācija 'Konkurences priekšrocības un konkurētspēju analīze sporta klubā "Reaktors"', 3.
  • Prezentācija 'Konkurences priekšrocības un konkurētspēju analīze sporta klubā "Reaktors"', 4.
  • Prezentācija 'Konkurences priekšrocības un konkurētspēju analīze sporta klubā "Reaktors"', 5.
  • Prezentācija 'Konkurences priekšrocības un konkurētspēju analīze sporta klubā "Reaktors"', 6.
  • Prezentācija 'Konkurences priekšrocības un konkurētspēju analīze sporta klubā "Reaktors"', 7.
  • Prezentācija 'Konkurences priekšrocības un konkurētspēju analīze sporta klubā "Reaktors"', 8.
  • Prezentācija 'Konkurences priekšrocības un konkurētspēju analīze sporta klubā "Reaktors"', 9.
  • Prezentācija 'Konkurences priekšrocības un konkurētspēju analīze sporta klubā "Reaktors"', 10.
  • Prezentācija 'Konkurences priekšrocības un konkurētspēju analīze sporta klubā "Reaktors"', 11.
  • Prezentācija 'Konkurences priekšrocības un konkurētspēju analīze sporta klubā "Reaktors"', 12.
  • Prezentācija 'Konkurences priekšrocības un konkurētspēju analīze sporta klubā "Reaktors"', 13.
Darba fragmentsAizvērt

Konkurences priekšrocības un konkurētspēju analīze sporta klubā „Reaktors”.
Kursa darbā tiks veikta analīze par sporta klubiem Rīgā un ar konkurences teorijas palīdzību tiks apskatīti uzņēmuma galvenie konkurētspējas paaugstināšanas virzieni.
Kursa darba problēma: Kādi trūkumi ir uzņēmuma darbībā, kuri nespēj apmierināt klientu vēlmes un vajadzības tā, kā konkurenti?
Hipotēze: Iegādājoties jaunas trenažieru iekārtas, sporta klubs „Reaktors” piesaista aizvien vairāk jaunus klientus.
Pētījuma priekšmets: Sniegto pakalpojumu un klientu vēlmju apmierinātība sporta klubos Rīgā.
Darba mērķis ir noskaidrot un analizēt sporta kluba „Reaktors” priekšrocības un trūkumus salīdzinājumā ar tiešiem konkurentiem.
Pētījuma objekti: 60 cilvēki, 27 sievietes, 33 vīrieši un sporta klubu mājas lapas. …

Atlants