Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.07.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Tūristu motivācijas loma tūrisma mārketingā', 1.
  • Prezentācija 'Tūristu motivācijas loma tūrisma mārketingā', 2.
  • Prezentācija 'Tūristu motivācijas loma tūrisma mārketingā', 3.
  • Prezentācija 'Tūristu motivācijas loma tūrisma mārketingā', 4.
  • Prezentācija 'Tūristu motivācijas loma tūrisma mārketingā', 5.
  • Prezentācija 'Tūristu motivācijas loma tūrisma mārketingā', 6.
  • Prezentācija 'Tūristu motivācijas loma tūrisma mārketingā', 7.
  • Prezentācija 'Tūristu motivācijas loma tūrisma mārketingā', 8.
  • Prezentācija 'Tūristu motivācijas loma tūrisma mārketingā', 9.
  • Prezentācija 'Tūristu motivācijas loma tūrisma mārketingā', 10.
  • Prezentācija 'Tūristu motivācijas loma tūrisma mārketingā', 11.
  • Prezentācija 'Tūristu motivācijas loma tūrisma mārketingā', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Mērķis:
Bakalaura darba mērķis ir pamatojoties uz veikto studentu ceļošanas motivāciju pētījumu, izvirzīt priekšlikumus tūrisma aģentūrai "Kolumbs" tās piedāvājuma pilnveidošanai un sekmīgākai produktu virzīšanai.
Bakalaura darba uzdevumi:
izpētīt tūristu motivācijas teorijas;
raksturot galvenos literatūrā atrodamos tūristu klasifikācijas modeļus;
identificēt patērētāju rīcību ietekmējošus faktorus;
veikt praktisku pētījumu, anketējot, Latvijas Universitātes, Ekonomikas un Vadības fakultātes studentus;
izanalizēt tūrisma aģentūras „Kolumbs” piedāvājumu un novērtēt tā atbilstību pētījumā konstatētajām studentu kā tūristu motivācijas īpatnībām;
izstrādāt priekšlikumus tūrisma aģentūrai "Kolumbs" tās piedāvājuma pilnveidošanai un sekmīgākai produktu virzīšanai;…

Autora komentārsAtvērt
Atlants