Vērtējums:
Publicēts: 29.04.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Problēmas cilvēkiem ar speciālām vajadzībām Latvijā', 1.
  • Referāts 'Problēmas cilvēkiem ar speciālām vajadzībām Latvijā', 2.
  • Referāts 'Problēmas cilvēkiem ar speciālām vajadzībām Latvijā', 3.
  • Referāts 'Problēmas cilvēkiem ar speciālām vajadzībām Latvijā', 4.
  • Referāts 'Problēmas cilvēkiem ar speciālām vajadzībām Latvijā', 5.
  • Referāts 'Problēmas cilvēkiem ar speciālām vajadzībām Latvijā', 6.
  • Referāts 'Problēmas cilvēkiem ar speciālām vajadzībām Latvijā', 7.
  • Referāts 'Problēmas cilvēkiem ar speciālām vajadzībām Latvijā', 8.
  • Referāts 'Problēmas cilvēkiem ar speciālām vajadzībām Latvijā', 9.
  • Referāts 'Problēmas cilvēkiem ar speciālām vajadzībām Latvijā', 10.
  • Referāts 'Problēmas cilvēkiem ar speciālām vajadzībām Latvijā', 11.
  • Referāts 'Problēmas cilvēkiem ar speciālām vajadzībām Latvijā', 12.
  • Referāts 'Problēmas cilvēkiem ar speciālām vajadzībām Latvijā', 13.
Darba fragmentsAizvērt

Latvija ir izvēlējusies ceļu, kas ejams kopā ar Eiropas Savienības valstīm. Demokrātijas, sociālās attīstības un vienlīdzīgu iespēju ceļu. Šī izvēle nav bijusi viegla. Vēl joprojām nezinām, kas sagaida šajā ceļā, tomēr esam gatavi pārvarēt grūtības, jo jābūt pārliecībai, ka tikai kopēja, saskaņota darbība būs tas spēks, kas palīdzēs sasniegt gaišos demokrātijas mērķus.
Eiropas Savienība nepiedāvās gatavu modeli cilvēku ar invaliditāti integrācijai, tā nepiedāvās profesionālus skolotājus, saprotošus vecākus un izprotošu sabiedrību, attīstītu infrastruktūru un izprotošu valdību. Ir pašiem jāredz iespējas un jāprot tās izmantot, veidojot sadarbību ar valsts un pašvaldību iestādēm, ar skolām un vecākiem, mums pašiem ir jāpilnveido sevi un ar savu pozitīvo piemēru jāmaina sabiedrība.
Ir trīs galvenās mērķauditorijas, kas lielā mērā ir saistīti ar bērniem un cilvēkiem ar īpašām vajadzībām…

Autora komentārsAtvērt
Atlants