Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.07.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 17 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Mārketinga vides analīze SIA "SB Darbnīca"', 1.
  • Referāts 'Mārketinga vides analīze SIA "SB Darbnīca"', 2.
  • Referāts 'Mārketinga vides analīze SIA "SB Darbnīca"', 3.
  • Referāts 'Mārketinga vides analīze SIA "SB Darbnīca"', 4.
  • Referāts 'Mārketinga vides analīze SIA "SB Darbnīca"', 5.
  • Referāts 'Mārketinga vides analīze SIA "SB Darbnīca"', 6.
  • Referāts 'Mārketinga vides analīze SIA "SB Darbnīca"', 7.
  • Referāts 'Mārketinga vides analīze SIA "SB Darbnīca"', 8.
  • Referāts 'Mārketinga vides analīze SIA "SB Darbnīca"', 9.
  • Referāts 'Mārketinga vides analīze SIA "SB Darbnīca"', 10.
  • Referāts 'Mārketinga vides analīze SIA "SB Darbnīca"', 11.
  • Referāts 'Mārketinga vides analīze SIA "SB Darbnīca"', 12.
  • Referāts 'Mārketinga vides analīze SIA "SB Darbnīca"', 13.
  • Referāts 'Mārketinga vides analīze SIA "SB Darbnīca"', 14.
  • Referāts 'Mārketinga vides analīze SIA "SB Darbnīca"', 15.
  • Referāts 'Mārketinga vides analīze SIA "SB Darbnīca"', 16.
  • Referāts 'Mārketinga vides analīze SIA "SB Darbnīca"', 17.
  • Referāts 'Mārketinga vides analīze SIA "SB Darbnīca"', 18.
  • Referāts 'Mārketinga vides analīze SIA "SB Darbnīca"', 19.
  • Referāts 'Mārketinga vides analīze SIA "SB Darbnīca"', 20.
  • Referāts 'Mārketinga vides analīze SIA "SB Darbnīca"', 21.
  • Referāts 'Mārketinga vides analīze SIA "SB Darbnīca"', 22.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  SIA “SB Darbnīca” saimnieciskās darbības raksturojums    5
1.1.  Uzņēmuma darbības īss raksturojums    5
1.2.  Uzņēmuma piedāvātā produkcija un pakalpojumi    5
2.  SIA “SB Darbnīca” mārketinga iekšējās vides faktoru analīze    6
2.1.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    6
2.2.  Darbinieki    7
3.  SIA “SB Darbnīca” mārketinga ārējās vides faktoru analīze    9
3.1.  Uzņēmuma mārketinga darbību tieši ietekmējošo faktoru analīze    9
3.1.1.  Piegādātāji    9
3.1.2.  Pircēji    10
3.1.3.  Konkurenti    10
3.1.4.  Likumdošana    11
3.2.  Uzņēmuma mārketinga darbību netieši ietekmējošo faktoru analīze    13
3.2.1.  Valsts ekonomiskais stāvoklis    14
3.2.2.  Zinātne, tehnoloģija, tehnika    15
3.2.3.  Valsts politika    16
3.2.4.  Sociālkultūras elementi    19
  Secinājumi un priekšlikumi    20
  Izmantotās literatūras saraksts    22
Darba fragmentsAizvērt

Laikā, kad Latvija turpina iesākto virzību uz tirgus orientētu, demokrātisku un tiesisku valsti, aizvien lielāka uzmanība tiek pievērsta efektīvai mārketinga vadīšanai uzņēmumos. Mārketinga vadīšana ir ideju, preču un pakalpojumu, cenu politikas, virzīšanas un sadales plānošanas un izpildīšanas procesos, lai radītu maiņu, kas apmierinātu gan pircēju un gan uzņēmuma mērķus.
Daudzu uzņēmumu vadītāji Latvijā vēl nepilnīgi novērtē mārketinga vadīšanas un līdz ar to tā plānošanas nepieciešamību. Lielais vairākums to saprot kā spēcīgu un uzbāzīgu no reizes reizē veiktu reklāmas un pārdošanas akciju. Šādā nozīmē mārketings tiek uztverts kā mēģinājums panākt, lai negribīgie pircēji izdarītu tiem nevajadzīgu preču pirkšanu.
Mārketings ir vairāk kā tikai produktu pārdošana un atlaižu akciju plānošana. Mārketings ir nepārtraukta domāšanas par tirgu un plānošanas tirgus vajadzībām process. Šis process sākas ar tirgus izpēti un tā dinamikas izpratni, kuras rezultātā tiek noteiktas cilvēku grupas ar ierobežotām vajadzību apmierināšanas iespējām. Mārketinga process ietver tirgus segmentāciju un mērķa tirgus noteikšanu, kura vajadzības uzņēmums var apmierināt kādā īpašā veidā.
Mārketinga nozīme izskaidrojama ar divu pušu darbību, bez kurām uzņēmuma darbība vispār nav iespējams – klienti un konkurenti. Tieši mārketings ļauj uzņēmumam kļūt konkurētspējīgam un veiksmīgam attīstībā. Mārketinga stratēģijas izstrādāšana ir viens no mārketinga plānošanas pamatetapiem un ļauj uzņēmumam daudz precīzāk ievērot pastāvošo noteikumu specifiku un uzņēmuma iespējas, kā arī savlaicīgi reaģēt uz izmaiņām tirgus vidē.
Uzņēmumi darbojas pastāvīgi mainīgos apstākļos, ko nosaka attiecību daudzveidīgums, kāds veidojas starp uzņēmumiem un dažādiem ekonomiskajiem subjektiem. Šo attiecību kopums tad arī veido mārketinga vidi, kura daudzējādā ziņā nosaka uzņēmuma darbības raksturu un kura uzņēmumiem noteikti būtu jāanalizē
Tādēļ svarīgi ir pētīt uzņēmumu mārketinga vidi, jo tā sastāv no vairākām jomām, kurās uzņēmumam ir jāatrod jaunas iespējas savu preču realizēšanā. Jebkuram uzņēmumam laikus jāpamana potenciālu briesmu rašanās, kas saistītas ar preču realizāciju. Mārketinga vide ietver spēkus, kas ietekmē firmas spējas nodibināt un uzturēt kontaktus ar tirgu.
Kursa darba mērķis ir izpētīt uzņēmuma “SB Darbnīca” mārketinga vidi, kas tieši un netieši ietekmē uzņēmuma darbību.
Kursa darba uzdevumi:
1.Raksturot uzņēmuma “SB Darbnīca” saimnieciskās darbību un piedāvāto produkciju.
2.Analizēt SIA “SB Darbnīca” mārketinga iekšējās vides faktorus.
3. Analizēt SIA “SB Darbnīca” mārketinga ārējās vides tiešās ietekmes faktorus - piegādātājus, patērētājus, konkurentus utt.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants