Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.04.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Pakalpojuma kvalitāte', 1.
  • Referāts 'Pakalpojuma kvalitāte', 2.
  • Referāts 'Pakalpojuma kvalitāte', 3.
  • Referāts 'Pakalpojuma kvalitāte', 4.
  • Referāts 'Pakalpojuma kvalitāte', 5.
  • Referāts 'Pakalpojuma kvalitāte', 6.
  • Referāts 'Pakalpojuma kvalitāte', 7.
  • Referāts 'Pakalpojuma kvalitāte', 8.
  • Referāts 'Pakalpojuma kvalitāte', 9.
  • Referāts 'Pakalpojuma kvalitāte', 10.
  • Referāts 'Pakalpojuma kvalitāte', 11.
  • Referāts 'Pakalpojuma kvalitāte', 12.
  • Referāts 'Pakalpojuma kvalitāte', 13.
  • Referāts 'Pakalpojuma kvalitāte', 14.
  • Referāts 'Pakalpojuma kvalitāte', 15.
  • Referāts 'Pakalpojuma kvalitāte', 16.
  • Referāts 'Pakalpojuma kvalitāte', 17.
  • Referāts 'Pakalpojuma kvalitāte', 18.
  • Referāts 'Pakalpojuma kvalitāte', 19.
  • Referāts 'Pakalpojuma kvalitāte', 20.
  • Referāts 'Pakalpojuma kvalitāte', 21.
  • Referāts 'Pakalpojuma kvalitāte', 22.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Pakalpojumu būtība    4
1.1.  Pakalpojumu un to mārketinga plānu iezīmes    5
1.2.  Pakalpojumu uzņēmumu mārketinga stratēģijas    6
1.3.  Diferenciācijas vadīšana    7
2.  Pakalpojumu kvalitāte    9
2.1.  Servisa darījuma veidi    12
2.2.  Personāla nozīmīgums    14
2.3.  Kvalitatīvu servisu veicinoši apstākļi    16
3.  Pakalpojumu kvalitātes vadība    17
  Kopsavilkums    21
  Izmantotā literatūra    22
Darba fragmentsAizvērt

Pakalpojumu nozares ir salīdzinoši dažādas. Valstiskais sektors, kas ietver tiesas, nodarbinātības pakalpojumus, slimnīcas, kredītiestādes un skolas, ietilpst pakalpojumu biznesā. Privātais bezpeļņas sektors ietver muzejus, labdarības organizācijas, baznīcas, koledžas, fondus un slimnīcas, kas arī ietilpst pakalpojumu nozarē. Pakalpojumu nozarē ietilpst arī biznesa sektors, ietverot aviolīnijas, bankas, viesnīcas, apdrošināšanas kompānijas, interneta pakalpojumu sniedzējus, konsultāciju uzņēmumus, medicīnas prakses un uz internetu bāzētus pakalpojumus. Daudzi ražošanas sektorā strādājošie, piemēram, datoroperatori, grāmatveži un juridiskais personāls, patiesībā sniedz pakalpojumus, veidojot „pakalpojumu ražotni” un piedāvājot pakalpojumus preču ražotnei. Ražotāji un izplatītāji bieži izmanto pakalpojumu stratēģiju, lai diferencētu sevi.
Pakalpojums ir jebkāda darbība vai veikums, ko viena puse var piedāvāt otrai pusei un kas ir netaustāms, un kura rezultātā neveidojas īpašumtiesības uz kaut ko. Tā sniegšana var būt un var nebūt saistīta ar fizisku produktu.…

Atlants