-
Viesu apkalpošanas procesa vērtējuma ietekmējošie faktori
| Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
| Ievads | 3 | |
| 1. | Viesu apkalpošanas process | 4 |
| 2. | Viesu apkalpošanas procesa vērtējums | 7 |
| 2.1. | Faktori, kas ietekmē apkalpošanas procesa vērtējumu | 8 |
| 2.2. | Viesu dažādības ietekme uz apkalpošanas procesa vērtējumu | 10 |
| 2.3. | Personāla ietekme uz apkalpošanas procesa vērtējumu | 12 |
| 3. | Viesu vērtējuma apkopošanas sistēma | 14 |
| Kopsavilkums | 15 | |
| Izmantotā literatūra | 16 |
KOPSAVILKUMS
Viesu apkalpošanai uzņēmumā un tās kvalitātei ir liela nozīme, jo viesis apmeklējuma laikā vērtē ne tikai materiālo servisu, kurā ietilpst ēdiena, dzēriena, fiziska komforta kvalitāte, kvantitāte, cena, bet arī personāla servisu.
Uzņēmumiem un personālam viesmīlības jomā ir jānodrošina kvalitatīvs apkalpošanas process klientiem ņemot vērā to, ka dažādi klienti izvēlēsies dažādus pakalpojumus un apkalpošanu vērtēs atšķirīgi, tādēļ personālam ir jābūt apmācītam rīkoties situācijās, kas apkalpošana neapmierina klientu kultūras vai individuālo apsvērumu dēļ, tādējādi atrisināt situāciju izmantojot profesionālās prasmes.
Viesu apkalpošanas process un tā kvalitātes novērtējums formējas balstoties uz viesa izpratni par to, kādai jābūt personāla attieksmei un pakalpojumu sniegšanai konkrētā uzņēmumā, tādējādi uzņēmuma darbība ir tieši pakļauta viesu vēlmēm.
Apkalpošanas procesa vērtējumu ietekmē visdažādākie faktori, piemēram, laika faktors, cenas faktors, personāla uzvedība un attieksme, kompetence un profesionalitāte, kā arī viesu raksturs, garastāvoklis un viesu veids pēc tā, kā viņš izsaka neapmierinātību.
Lai objektīvi novērtētu viesu domas un vērtējumu par apkalpošanu uzņēmumā ir jāorganizē viesu vērtējumu apkopošanas sistēma, kas ļauj izzināt, apkopot un izanalizēt uzņēmumā esošos apkalpošanas trūkums un uzlabot tos līdz viesiem vēlamajam līmenim.
…
Cilvēku raksturu, uztveres un uzvedības īpatnības padara darbu viesmīlības jomā, vienlaicīgi sarežģītu un interesantu. Katram apmeklētājam un klientam piemīt sava unikalitāte, tādēļ kontaktam ar klientiem ir jāveidojas pēc stingri noteiktas kārtības, lai nodrošinātu veiksmīgu saskarsmi un turpmāko kontaktu. SATURS Ievads 3 1. Viesu apkalpošanas process 4 2. Viesu apkalpošanas procesa vērtējums 7 2.1. Faktori, kas ietekmē apkalpošanas procesa vērtējumu 8 2.2. Viesu dažādības ietekme uz apkalpošanas procesa vērtējumu 10 2.3. Personāla ietekme uz apkalpošanas procesa vērtējumu 12 3. Viesu vērtējuma apkopošanas sistēma 14 Kopsavilkums 15 Izmantotā literatūra 16














