Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.04.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Starptautiskā reklāma un mārketings', 1.
  • Konspekts 'Starptautiskā reklāma un mārketings', 2.
  • Konspekts 'Starptautiskā reklāma un mārketings', 3.
  • Konspekts 'Starptautiskā reklāma un mārketings', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Starptautiskā reklāma kā komunikācijas forma dod lielu ieguldījumu valstu satuvināšanos. Līdz ar jauno preču, ideju un vērtību parādīšanos jaunos tirgos, arī cilvēki sāk labāk saprasties. Līdz ar tehnoloģiju attīstību, attīstīsies arī starptautiskā reklāma. Politisko, ekonomisko un muitas barjeru sabrukums pēdējos gados atviegloja uzņēmumu darbību globālā mērogā un veicināja starptautiskās reklāmas attīstību. Globālo masu izplatīšanas līdzekļu attīstība palielina patērētāju izvēles vienotības pakāpi visā pasaulē un globālo kampaņu skaitu, kuras vienādi tiek organizētas visā pasaulē. Piemēram, tādas organizācijas kā Nike un Canon sāka nostiprināt savu marku pozīcijas, izmantojot standartizētas reklāmas kampaņas. Jebkurā gadījumā, globālam mārketingam un reklāmai mūsdienās ir ļoti liela loma, jo lielie uzņēmumi un galveno tirdzniecības marku ražotāji sāka apzināties nepieciešamību iziet tirgos, kuri atrodas ārpus viņu tradicionālo tirgu robežām. Masu izplatīšanas līdzekļu infrastruktūras paplašināšanās un cilvēku gaumes visā pasaulē līdzība dod iespēju pārdot un reklamēt tirdzniecības markas pasaules mērogos.1
Lai veidotu efektīvu komunikāciju starp uzņēmumu un patērētāju un sasniegtu uzņēmuma izvirzītos mērķus, mūsdienu mārketings piedāvā integrēt mārketinga komunikācijas jeb izmantot integrētās mārketinga komunikācijas, kuras pielietojot uzņēmums iegūst efektīvāku komunikācijas līdzekli - rezultāts un atdeve ir ievērojami augstāka, jo kompleksa pieeja jautājumu risināšanā ir efektīvāka.

Autora komentārsAtvērt
Atlants