Vērtējums:
Publicēts: 11.03.2005.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Patērētāju tiesību aizsardzība Latvijā', 1.
  • Referāts 'Patērētāju tiesību aizsardzība Latvijā', 2.
  • Referāts 'Patērētāju tiesību aizsardzība Latvijā', 3.
  • Referāts 'Patērētāju tiesību aizsardzība Latvijā', 4.
  • Referāts 'Patērētāju tiesību aizsardzība Latvijā', 5.
  • Referāts 'Patērētāju tiesību aizsardzība Latvijā', 6.
  • Referāts 'Patērētāju tiesību aizsardzība Latvijā', 7.
  • Referāts 'Patērētāju tiesību aizsardzība Latvijā', 8.
  • Referāts 'Patērētāju tiesību aizsardzība Latvijā', 9.
  • Referāts 'Patērētāju tiesību aizsardzība Latvijā', 10.
  • Referāts 'Patērētāju tiesību aizsardzība Latvijā', 11.
  • Referāts 'Patērētāju tiesību aizsardzība Latvijā', 12.
  • Referāts 'Patērētāju tiesību aizsardzība Latvijā', 13.
  • Referāts 'Patērētāju tiesību aizsardzība Latvijā', 14.
  • Referāts 'Patērētāju tiesību aizsardzība Latvijā', 15.
  • Referāts 'Patērētāju tiesību aizsardzība Latvijā', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Gadījumi, kad patērētāja tiesības nav ievērotas    4
2.  Līguma noteikumiem neatbilstoša prece vai pakalpojums    4
3.  prasījuma pieteikšana par konstatēto preces neatbilstibu    5
3.1.  prasījuma pieteikšanas termiņš    5
3.2.  Prasījuma nepieņemšana    7
3.3.  Prasījuma pieteikuma iesniegšana    8
3.4.  Prasību veidi    8
4.  Kreditēšanas līguma atcelšana    11
5.  Zaudējuma atlidzība un līgumsoda samaksa    11
6.  Nekvalitatīvu pārtikas preču iegāde    12
7.  prasījuma pieteikšanas shematisks attēlojums    13
8.  Raksti no inrterneta    14
8.1.  Egona Liepiņa padoms    14
8.2.  Vai Latvija būs caurums ES robežā?    14
8.3.  Patērētāju tiesību aizsardzība sākas ar informētību    15
  Pielikums    16
  Pretenzija    16
Darba fragmentsAizvērt

Katru dienu mēs iegādājamies pārtikas produktus, izmantojam dažādus pakalpojumus bez kuriem mūsdienās cilvēks vairs nevar dzīvot. Izdarīt izvēli par labu vienai vai otrai precei ir ļoti grūti jo mūsdienās preču un pakalpojumu tirgū, ir ļoti liels piedāvājums. Simtiem ražotāju un pārdevēju cenšas paredzēt mūsu nākotnes vēlmes un piedāvā mums savu produkciju. Tātad, mēs esam patērētāji, kuru vēlmes cenšas apmierināt daudzi ražotāji un tirgotāji. Mēs esam viņu peļņas līmeņa noteicēji un tāpēc viņi cenšas mums snigt vislabākās kvalitātes preci.
Diemžēl mūsdienu tirgū ir arī tādi pārdevēji un ražotāji, kuri nedarbojās saskaņā ar mārketinga pamatnostādnēm un domā, ka ir tiesīgi pārdot patērētajiem nepienācīgas kvalitātes preces vai pakalpojumus. Vel jo vairāk, viņi domā, ka viņiem par to nav jāatbild.
Tādēļ, katram no mums ir svarīgi zināt patērētāja tiesības, lai spētu izvairīties no problēmām iepērkoties, vai arī lai zinātu kā pareizi rīkoties konfliktu gadījumos.
Mūsuprāt, šī tēma pašreiz ir ļoti aktuāla tieši Latvijā, jo gandrīz katru dienu tiek runāts par patērētāja tiesību pārkāpumiem( pārsvarā mazumtirdzniecības veikalos). Tieši tāpēc mēs vēlamies izzināt šo problēmu un sniegt citiem vērtīgus padomus, kā rīkoties iespējamo konfliktu risināšanā ar pārdevējiem. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants