Vērtējums:
Publicēts: 25.04.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts '"Kara muzejs" un "Latvijas Koncerti"', 1.
  • Referāts '"Kara muzejs" un "Latvijas Koncerti"', 2.
  • Referāts '"Kara muzejs" un "Latvijas Koncerti"', 3.
  • Referāts '"Kara muzejs" un "Latvijas Koncerti"', 4.
  • Referāts '"Kara muzejs" un "Latvijas Koncerti"', 5.
  • Referāts '"Kara muzejs" un "Latvijas Koncerti"', 6.
  • Referāts '"Kara muzejs" un "Latvijas Koncerti"', 7.
  • Referāts '"Kara muzejs" un "Latvijas Koncerti"', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Direktora vietnieka krājuma darbā pakļautībā, realizējot krājuma dokumentēšanas un saglabāšanas funkcijas, ir: Viduslaiku un jauno laiku vēstures nodaļa, I Pasaules kara vēstures nodaļa, Starpkaru vēstures nodaļa, II pasaules kara vēstures nodaļa, Pēckara vēstures nodaļa, Ieroču nodaļa, Krājuma saglabāšanas nodaļa, nodaļa „Ziemassvētku kauju muzejs”, nodaļa „O.Kalpaka muzejs un piemiņas vieta „Airītes””.
8. Profesionālisms.
Darbiniekiem jābūt savai darbības jomai atbilstošai izglītībai, iepriekšējai pieredzei.
9. Personāla proporcijas.
Muzejā strādā gan sievietes, gan vīrieši, bet vairāk ir muzeja darbinieku – vīriešu, kas strādā gan kā restauratori, gan apsardzē, gan kā vēsturnieki utt.

„Latvijas Koncerti”
1. Lielums.
Organizācijā strādā ļoti daudz darbinieku – patstāvīgie biroja darbinieki un mākslinieki, kas uzstājas koncertos.
Klientu skaits organizācijai arī ir liels. Katru koncertu dienā apmeklē vairāki simti klausītāju, koncertu zāles parasti ir pārpildītas.
Uzņēmuma peļņa rodas no pārdotajām biļetēm, peļņa uzņēmumam ir mainīga, jo to ietekmē dažādi faktori.
2. Organizācijas mērķi un stratēģijas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants