Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Cigarešu "Lucky Strike" reklāmas vēstures attīstība (1917.-1960.)', 1.
  • Referāts 'Cigarešu "Lucky Strike" reklāmas vēstures attīstība (1917.-1960.)', 2.
  • Referāts 'Cigarešu "Lucky Strike" reklāmas vēstures attīstība (1917.-1960.)', 3.
  • Referāts 'Cigarešu "Lucky Strike" reklāmas vēstures attīstība (1917.-1960.)', 4.
  • Referāts 'Cigarešu "Lucky Strike" reklāmas vēstures attīstība (1917.-1960.)', 5.
  • Referāts 'Cigarešu "Lucky Strike" reklāmas vēstures attīstība (1917.-1960.)', 6.
  • Referāts 'Cigarešu "Lucky Strike" reklāmas vēstures attīstība (1917.-1960.)', 7.
  • Referāts 'Cigarešu "Lucky Strike" reklāmas vēstures attīstība (1917.-1960.)', 8.
Darba fragmentsAizvērt

„Lucky Strike” cigarešu ražošana sākās 1916. gadā. 1917. gadā zīmolu papildināja sauklis „It's Toasted”, kurš vēsta par jaunu tabakas ražošanas metodi: tabaka tika papildus grauzdēta pārstrādes procesā, salīdzinājumā ar parastajām tehnoloģijām vienkāršas sagriešanas un tabakas veidu sajaukšanas. Cigaretes „Lucky Strike” atbilda reklāmas sauklim ( šajā gadījumā godīgajam ), jo tabakai piemita īpaša garša un aromāts. 1917. gadā radās arī uz cigarešu paciņām uzraksts „L.S.M.F.T.” («Lucky Strike means fine tobacco»). Sākumā cigarešu iepakojums bija metāliskas kārbiņas, bet ražošanas palielinājuma nolūkos atteicās no tām, dodot priekšroku kartona iepakojumam, daudz parocīgākajam masveida ražošanai. Šodienas pasaules slavenā zīmola emblēma sarkani melnais aplis uz baltā fona tika ieviests vēlāk, 1941. gadā, amerikāņu dizainers Reimonds Loy bija tā autors.1

Dž. V. Hills vērsās pie agresīvās reklāmas meistara Alberta Dž. Laskera no aģentūras Lord & Thomas, paziņojot, ka lai vai kā, bet vēlas uzvarēt cigarešu karā. Rezultātā „Lucky Strike” reklāma pārsniedza visus iepriekšējos reklāmas efektivitātes rekordus. Milzīgie Hilla naudas izdevumi cigarešu reklamēšanā atgrieza reklāmas aģentūru Lord & Thomas populārāko aģentūru skaitā. A. Dž. Laskera agresīvās reklāmas stila atslēga bija saukļa vai raksturīgās frāzes atkārtošana līdz pat sešām reizēm vienā sludinājumā. Piemēram, šie saukļi, kuri biedēja klausītājus, vairākkārtīgi atkārtojās radio programmās un arī pauzēs starp citiem radio raidījumiem, kurus apmaksāja „Lucky Strike” ražotāji. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants