Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.03.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Vadības teorija un prakse', 1.
  • Eseja 'Vadības teorija un prakse', 2.
  • Eseja 'Vadības teorija un prakse', 3.
  • Eseja 'Vadības teorija un prakse', 4.
  • Eseja 'Vadības teorija un prakse', 5.
  • Eseja 'Vadības teorija un prakse', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Darbinieku motivācijai tiek piedāvātas izklaides, izglītības iespējas, ēdināšanas pakalpojumu pieejamība un nepiespiesta atmosfēra darba vietā.
Vadītājs ir galvenā persona uzņēmumā, kas atbild par lēmumu pieņemšanu un to sekām. Vadītājs uzklausa, atbalsta savus darbiniekus un sniedz padomus, gan juridiskos, gan personiskos jautājumos.
Organizēšana ir izkopta un saprotama darbiniekiem, ja arī no malas var rasties priekšstats, ka uzņēmumā valda haoss un darbi neiet uz priekšu, tad pasākuma laikā, var redzēt, ka katrs savu pienākumu ir izpildījis godam.

Par komunikāciju darba vietā nevar sūdzēties, jo darbinieki izrunā problēmas, atrisina konfliktus un uzlabo savas attiecības neformālajos pasākumos. Ari ikdienā darbinieki viens otram ļauj paust savu viedokli, pat ja tas nav gluži viņa kompetencē. Tiek uzklausīti visi darbinieki, klienti un sadarbības partneri, tādā veidā dažādu lēmumu pieņemšana palīdz uzņēmumam augt un attīstīties.
Es uzksatu, ka Kultūras un atpūtas centrs „Imanta” ir īpašs ar savu darbinieku laipno attieksmi pret klientiem un draudzīgajām attiecībām ikdienā. Atrodoties starp šī uzņēmuma darbiniekiem, rodas sajūta, ka viņi ir nevis kolēģi, bet viena liela ģimene.

Autora komentārsAtvērt
Atlants