Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju īpatnības internetā', 1.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju īpatnības internetā', 2.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju īpatnības internetā', 3.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju īpatnības internetā', 4.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju īpatnības internetā', 5.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju īpatnības internetā', 6.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju īpatnības internetā', 7.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju īpatnības internetā', 8.
  • Referāts 'Mārketinga komunikāciju īpatnības internetā', 9.
Darba fragmentsAizvērt

Internets ir jaunākais no masu informācijas izplatīšanas līdzekļiem, par kura nozīmi kādu laiku valdīja visai skeptisks viedoklis un šaubas par jaunizveidoto portālu dzīvotspēju. Taču pagāja tikai daži gadi, un izrādījās, ka Internets saņēma nozīmīgu vietu mārketinga komunikāciju vidē.
Internets ir savstarpēji saistītu globāla mēroga datoru tīklu kopums, kas ļauj tā lietotājiem ar atbilstoša tehniskā nodrošinājuma palīdzību komunicēt. Tādējādi Internets ir datoru tīklu apvienojums, kurā ietilpst dažādās pasaules valstīs izvietoti tīkli.
Par Interneta sākumu varētu uzskatīt 80. gadu beigas / 90. gadu sākumu, kad tika ieviests vienots šī tīkla protokols, un Internets beidzot izkļuva ārpus universitātēm un zinātniskajām laboratorijām. Tomēr tikai 90. gadu vidū, kad radās vispasaules tīmeklis WWW (World Wide Web) un pirmās Interneta pārlūkprogrammas ar vizuālu interfeisu – Internets sāka attīstīties nepieredzētā ātrumā.
Internetu drīzāk varētu salīdzināt ar džungļiem, nevis autostrāde, tāpēc, ka to neviens neplānoja, tas vienkārši izauga.1
Pēc būtības ir ļoti grūti noteikt Interneta reālo lietotāju skaitu, jo cilvēku un datoru tīklu skaits, kas pieslēdzas Internetam, pieaug ar katru dienu, tāpat arī vairāki datori tiek atslēgti no tā.
Kā liecina jaunākā Interneta auditorijas pētījuma „Rudens 2008” rezultāti, vidēji 55% jeb 990 000 Latvijas iedzīvotāju 15 līdz 74 gadu vecumā ir izmantojuši Internetu pēdējo 6 mēnešu laikā. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants