Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 17.03.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Krāsu nozīme reklāmā', 1.
  • Konspekts 'Krāsu nozīme reklāmā', 2.
  • Konspekts 'Krāsu nozīme reklāmā', 3.
  • Konspekts 'Krāsu nozīme reklāmā', 4.
  • Konspekts 'Krāsu nozīme reklāmā', 5.
  • Konspekts 'Krāsu nozīme reklāmā', 6.
  • Konspekts 'Krāsu nozīme reklāmā', 7.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Reklāma    4
  Reklāmas ietekme uz patērētājiem    4
  Krāsu nozīme    4
  Krāsu psiholoģija    5
  Gaismas psiholoģija reklāmā    6
  Formas psiholoģija    6
  Izmantotā literatūra    7
Darba fragmentsAizvērt

Gaismas psiholoģija reklāmā
Būtisks faktors labas reklāmas izveidē ir pareiza gaisma. Protams, ir vēl daudz citu svarīgu detaļu, kas ietekmē gala produktu, piemēram, mūzika, pareizs kameras novietošanas leņķis, scenārijs. Ne tikai Holivudas filmās būtisku uzmanību pievērš gaismai, bet arī reklāmās. Pareizs gaismas daudzums un tā pielietojums var radīt pareizo noskaņu un attieksmi.[11] Pētījumi pierāda, ka emocijas ir intensīvākas spilgtas gaismas ietekmē. Ne tik spilgta gaisma cilvēkiem liek pieņemt racionālākus lēmums. [12] Bet galvenais gaismas uzdevums ir izcelt un padarīt pievilcīgāku reklāmas objektu.

Formas psiholoģija
Tā kā cilvēka uztvere darbojas pēc gešalta principa, tad liela uzmanība tiek pievērsta visām detaļām. Formai ta pat kā jebkurai citai reklāmas detaļai tiek pievērta īpaša uzmanība, tiek pētīts kā cilvēks psiholoģiski uztver katru no figūram un kādām formām dod priekšroku. Noslēgtām, regulārām, simetriskā, vienkāršām un lakoniskām formām ir tendence izskatīties salīdzinoši izteiksmīgākām nekā sarežģītām figūrām. [4] Tāpēc reklāmas biznesā izmanto vienkāršas figūras.

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Atlants