Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.10.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 1.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 2.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 3.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 4.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 5.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 6.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 7.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 8.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 9.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 10.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 11.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 12.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 13.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 14.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 15.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 16.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 17.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 18.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 19.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 20.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 21.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 22.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 23.
  • Biznesa plāns 'Viesmīlības uzņēmuma attīstības plāns', 24.
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Jauna uzņēmuma izveidošanai ir nepieciešama tirgus izpēte un rūpīga finanšu aprēķināšana.
2. Plānotajam viesmīlības uzņēmumam ir izvēlēta izdevīga atrašanās vieta, lai piesaistītu patērētājus un veiksmīgi piedāvātu savus pakalpojumus.
3. Veicot uzņēmuma peļņas vai zaudējumu aprēķinu, var noteikt vai uzņēmums ir dzīvotspējīgs, pēc plānotā uzņēmuma aprēķinu datiem, tas darbotos ar peļņu.
4. Piedāvāto pakalpojumu un produktu cenas ir jāsastāda tā, lai tajās tiktu iekļauti visi cenu veidošanas ietekmējošie faktori.
5. Uzņēmums ar laiku, vadoties pēc aprēķinātās peļņas, var paplašināties un ieviest jaunas inovācijas.
6. Uzņēmumam ir maz konkurenti, kas atrastos tuvumā.
7. Rīgas viesmīlības uzņēmumi ir lieli plānotā uzņēmuma konkurenti, tikai attīstot un pilnveidojot ekskursiju objektus Ogres novadā, un meklējot sadarbības partnerus ar dažāda rakstura organizācijām gan Latvijā, gan ārzemēs, uzņēmums var sasniegt savus mērķus.




Autora komentārsAtvērt
Atlants