• Kritisks vēsturisko audzināšanas ideju izvērtējums mūsdienu un personiskajā kontekstā

     

    Konspekts5 Pedagoģija

Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.11.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 8 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Kritisks vēsturisko audzināšanas ideju izvērtējums mūsdienu un personiskajā kont', 1.
  • Konspekts 'Kritisks vēsturisko audzināšanas ideju izvērtējums mūsdienu un personiskajā kont', 2.
  • Konspekts 'Kritisks vēsturisko audzināšanas ideju izvērtējums mūsdienu un personiskajā kont', 3.
  • Konspekts 'Kritisks vēsturisko audzināšanas ideju izvērtējums mūsdienu un personiskajā kont', 4.
  • Konspekts 'Kritisks vēsturisko audzināšanas ideju izvērtējums mūsdienu un personiskajā kont', 5.
  • Konspekts 'Kritisks vēsturisko audzināšanas ideju izvērtējums mūsdienu un personiskajā kont', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Nobeigums
Pētījuma mērķi tika sasniegti, vairāki lieteratūras avoti tika analizēti un kritizēti. Kopumā valsts monopola likvidēšana bija ļoti nozīmīga, lai uzlabotu izglītības sistēmu. I. Jurgena raksta, ka “atgriežoties tirgus ekonomikā un demokrātijā, tika veicināta konkurence par kvalitatīvāko izglītību izglītības iestāžu vidū” (Jurgena 2002). Kaut gan kapitālisms arī nav perfekta sistēma, konkurence parasti noved pie labākas kvalitātes, jo ir lielāka motivācija to uzlabot. Lai iegūtu skolēnus, skolas sacenšas savā starpā.
Var secināt, ka padomju laikos izglītība pieredzēja nelielu progresu un attīstību. Mūsdienās ir atvērtas vairākas alternatīvas skolas, kā arī privātskolas. Skolotāji drīkst izmantot dažādas mācību metodes. Sabiedrība ir brīvāka, tāpēc pedagoģiskie uzskati mainās un attīstās. Obligāti jāņem vērā tas, ka šajā darbā visa izglītības sistēma netika detalizēti analizēta, jo tas nebija mērķis, kā arī jāņem vērā tas, ka, piemēram, šajā laika periodā politika mainijās. Piemēram, pēc Staļina nāves 1953. gadā iepriekšējā perioda kritika bija ļoti aktuāla.

Atlants