Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 10.12.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Pircēju mērķa grupas un to rīcības modeļi preču virzīšanas kontekstā', 1.
  • Konspekts 'Pircēju mērķa grupas un to rīcības modeļi preču virzīšanas kontekstā', 2.
  • Konspekts 'Pircēju mērķa grupas un to rīcības modeļi preču virzīšanas kontekstā', 3.
  • Konspekts 'Pircēju mērķa grupas un to rīcības modeļi preču virzīšanas kontekstā', 4.
  • Konspekts 'Pircēju mērķa grupas un to rīcības modeļi preču virzīšanas kontekstā', 5.
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga mērķis ir apmierināt patērētāju vajadzības un pieprasījumu. Tieši tāpēc ir nepieciešams izpētīt pircēja rīcību tirgū. Neskatoties uz to, ka tas ir svarīgi, izpētīt pircēju rīcību ir samērā sarežģīti. Jo pircējs ne vienmēr apzinās savas vajadzības un pirkuma motivējumu, viņš var pārdomāt un pēdējā brīdī pieņemt citu lēmumu.
Mārketingā ir svarīgi modelēt viņa rīcību. Faktiski modelis atspoguļo reālas parādības, un tāpēc palīdz izskaidrot pircēju rīcību.
Cilvēki ir ļoti dažādi, tie cits no cita atšķiras pēc vecuma, ienākuma līmeņa, izglītības līmeņa utt. Mārketinga speciālistiem ir jāprot tos grupēt pēc viņu vajadzībām.
Katru produkta ražotāju interesē, kā pircējs reaģē uz tiem daudzajiem iepirkšanās rosinātājiem, ar kādiem viņš saskaras tirgū, jo tādējādi var gūt priekšrocības salīdzinājumā ar konkurentiem. …

Atlants