Vērtējums:
Publicēts: 20.05.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Konflikti uzņēmumā', 1.
  • Prezentācija 'Konflikti uzņēmumā', 2.
  • Prezentācija 'Konflikti uzņēmumā', 3.
  • Prezentācija 'Konflikti uzņēmumā', 4.
  • Prezentācija 'Konflikti uzņēmumā', 5.
  • Prezentācija 'Konflikti uzņēmumā', 6.
  • Prezentācija 'Konflikti uzņēmumā', 7.
  • Prezentācija 'Konflikti uzņēmumā', 8.
  • Prezentācija 'Konflikti uzņēmumā', 9.
  • Prezentācija 'Konflikti uzņēmumā', 10.
  • Prezentācija 'Konflikti uzņēmumā', 11.
  • Prezentācija 'Konflikti uzņēmumā', 12.
  • Prezentācija 'Konflikti uzņēmumā', 13.
  • Prezentācija 'Konflikti uzņēmumā', 14.
  • Prezentācija 'Konflikti uzņēmumā', 15.
  • Prezentācija 'Konflikti uzņēmumā', 16.
  • Prezentācija 'Konflikti uzņēmumā', 17.
  • Prezentācija 'Konflikti uzņēmumā', 18.
  • Prezentācija 'Konflikti uzņēmumā', 19.
  • Prezentācija 'Konflikti uzņēmumā', 20.
  • Prezentācija 'Konflikti uzņēmumā', 21.
  • Prezentācija 'Konflikti uzņēmumā', 22.
  • Prezentācija 'Konflikti uzņēmumā', 23.
  • Prezentācija 'Konflikti uzņēmumā', 24.
  • Prezentācija 'Konflikti uzņēmumā', 25.
  • Prezentācija 'Konflikti uzņēmumā', 26.
  • Prezentācija 'Konflikti uzņēmumā', 27.
  • Prezentācija 'Konflikti uzņēmumā', 28.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Konflikts ir kā pārmaiņu un uzlabojumu instruments un tam ir nozīmīga vieta mūsdienu veiksmīgā uzņēmumā.
Pilnīgs konfliktu trūkums uzņēmumos ir ne tikai neiespējams noteikums, bet arī nevēlams. Konflikts ir neatņemama sastāvdaļa jebkura uzņēmuma ikdienas darbībā.
Jebkura konflikta pamatā ir situācija, kas ietver pušu pretrunīgas pozīcijas kādā jautājumā, pretējus mērķus vai līdzekļus to sasniegšanai konkrētajos apstākļos vai oponentu interešu un vēlmju nesakritība.
Konflikta situācijas darba vidē ir normāla parādība uzņēmuma pārmaiņu, transformācijas periodā, kurai ir nepieciešama atbilstoša efektīva vadība.
Konflikts var sniegt uzņēmumam ne tikai
negatīvo, bet arī pozitīvo devumu.
Strīdīgas situācijas rosina uzņēmuma vadību veidot intensīvāku komunikāciju ar padotajiem.

Priekšlikumi
Rīkot apmācības seminārus un ieviest praksi katru gadu apmeklēt speciālus kursus savstarpējās komunikācijas uzlabošanā.
Uzņēmuma vadībai ir jāseko līdzi darbinieku savstarpējām attiecībām, lai varētu saskatīt, vai starp darbiniekiem rodas nesaskaņas, lai veiksmīgi varētu tos risināt.
Svarīgi pievērst īpašu uzmanību darbinieku atlases procesam, lai nepieņemtu darbā konfliktējošās personas, kuras radīs intrigas un problēmas.
Vadītājam objektīvi jāizvērtē abu pušu viedokļus, neietekmējoties no darbinieku statusa un savstarpējām attiecībām.

Autora komentārsAtvērt
Atlants