Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.03.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Alternatīvās metodes dzimtās valodas mācīšanā, rakstīšanā, lasīšanā', 1.
  • Referāts 'Alternatīvās metodes dzimtās valodas mācīšanā, rakstīšanā, lasīšanā', 2.
  • Referāts 'Alternatīvās metodes dzimtās valodas mācīšanā, rakstīšanā, lasīšanā', 3.
  • Referāts 'Alternatīvās metodes dzimtās valodas mācīšanā, rakstīšanā, lasīšanā', 4.
  • Referāts 'Alternatīvās metodes dzimtās valodas mācīšanā, rakstīšanā, lasīšanā', 5.
  • Referāts 'Alternatīvās metodes dzimtās valodas mācīšanā, rakstīšanā, lasīšanā', 6.
  • Referāts 'Alternatīvās metodes dzimtās valodas mācīšanā, rakstīšanā, lasīšanā', 7.
  • Referāts 'Alternatīvās metodes dzimtās valodas mācīšanā, rakstīšanā, lasīšanā', 8.
  • Referāts 'Alternatīvās metodes dzimtās valodas mācīšanā, rakstīšanā, lasīšanā', 9.
  • Referāts 'Alternatīvās metodes dzimtās valodas mācīšanā, rakstīšanā, lasīšanā', 10.
  • Referāts 'Alternatīvās metodes dzimtās valodas mācīšanā, rakstīšanā, lasīšanā', 11.
  • Referāts 'Alternatīvās metodes dzimtās valodas mācīšanā, rakstīšanā, lasīšanā', 12.
  • Referāts 'Alternatīvās metodes dzimtās valodas mācīšanā, rakstīšanā, lasīšanā', 13.
  • Referāts 'Alternatīvās metodes dzimtās valodas mācīšanā, rakstīšanā, lasīšanā', 14.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Ģeometriskās metāla figūras    4
  Smilšpapīra burti    4
  Kustīgais alfabēts    6
  Pirmā lasīšana – rakstīšanai atbilstošā    7
  Pirmā lasīšana – rakstīšanai neatbilstošā    8
  Pazīstamu nosaukumu lasīšana    9
  Kartiņas klasificējošai lasīšanai    9
  Vingrinājumu uzdevumi: mācīties lasīt vārdkopu    10
  Grāmatiņas    10
  Secinājumi    12
  Izmantoto informācijas avotu saraksts    13
Darba fragmentsAizvērt

Marijas Montesori pedagoģija ir brīnišķīga kā bērnība. Tā 20. gadsimtā nokritusi no debesīm kā „nepazīstams meteorīts starp ievērojamiem spīdekļiem.” Viņai ir izdevies izveidot pamatīgu sistēmu, kuru ir iespējams ieviest pirmsskolas, skolas un ģimenes audzināšanā. Šīs metodes pašlaik ir vienas no visvairāk izplatītākajam metodēm visā pasaulē. 1
Kopš seniem laikiem valodas mācība bijusi skolas uzmanības centrā. Valodas attīstīšana un matemātiskā gara veidošana Montesori uzskata par skolas izglītības degpunktiem. No paša sākuma bērns ir cilvēks, un cilvēkam ir valoda. Valoda ir cilvēka būtības pamatā.
Tāpat kā gandrīz viss pārējais, bērnam jāapgūst arī valoda, tā nav iedzimta, taču bērnam jau no paša sākuma piemīt tieksme klausīties un runāt. Valodas instrumentus viņš izveidojis vēl pirms dzimšanas, taču pati runāšana attīstās pakāpeniski. 2
Ar valodas vingrinājumu palīdzību pedagogs vai vecāki var palīdzēt bērnam veidot savu valodu, kas gan netiešā, gan tiešā ceļā bērnu pakāpeniski sagatavo rakstīšanas un lasīšanas prasmju apgūšanai jau pirmskolas vecumā.
Rakstītprasmes priekšnoteikums ir manuālo prasmju attīstīšana, artikulācijas aparāta vingrinājumi, vārdu krājuma paplašināšana, rakstu zīmju iepazīšana, skaņu analīze un sintēze. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants