Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.02.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Izglītības sistēmas raksturojums ASV', 1.
  • Prezentācija 'Izglītības sistēmas raksturojums ASV', 2.
  • Prezentācija 'Izglītības sistēmas raksturojums ASV', 3.
  • Prezentācija 'Izglītības sistēmas raksturojums ASV', 4.
  • Prezentācija 'Izglītības sistēmas raksturojums ASV', 5.
  • Prezentācija 'Izglītības sistēmas raksturojums ASV', 6.
  • Prezentācija 'Izglītības sistēmas raksturojums ASV', 7.
  • Prezentācija 'Izglītības sistēmas raksturojums ASV', 8.
  • Prezentācija 'Izglītības sistēmas raksturojums ASV', 9.
  • Prezentācija 'Izglītības sistēmas raksturojums ASV', 10.
  • Prezentācija 'Izglītības sistēmas raksturojums ASV', 11.
  • Prezentācija 'Izglītības sistēmas raksturojums ASV', 12.
  • Prezentācija 'Izglītības sistēmas raksturojums ASV', 13.
  • Prezentācija 'Izglītības sistēmas raksturojums ASV', 14.
  • Prezentācija 'Izglītības sistēmas raksturojums ASV', 15.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Izglītības sistēmas jēdziens   
1.1.  IS ASV   
1.2.  Ko ļauj IS ASV?   
  Izglītības sistēmas struktūra   
2.1.  Vērtēšana   
2.2.  IS struktūra ASV   
  Izglītības sistēmas pamatveidi   
2.1.  Pamatizglītība   
2.2.  Vidējā izglītība   
2.3.  Augstākā izglītība   
2.3.1.  Iegūstamie grādi   
Darba fragmentsAizvērt

Augstākā izglītība
Augstākajās mācību iestādēs nepieciešams vidusskolas diploms.
Testi:
Mācību sasniegumu tests;
Amerikas koledžu tests;
1-3 testi speciālajos priekšmetos.
Pieaugušie var kārtot Vispārējās izglītības attīstības testu.

Grādi:
asociētais (aroda, tehniskais, akadēmiskais kurss);
bakalaura (pamatkursi, galvenais un izvēles kurss);
maģistra (ievada/pamatkursi, izvēlētās jomas kursi, izvēles/summējošie kursi, nobeiguma darbs/kvalifikācijas eksāmens);
doktora (akadēmiskais, profesionālais, goda doktora grāds).

Svarīgākās IS attīstības problēmas ASV:
vecāki nav pietiekami iesaistīti;
skolas ir pārpildītas vai tiek slēgtas;
tehnoloģijām ir savi mīnusi;
valsts ekonomika uzlabojas, bet skolu izdevumi ir nemainīgi;
trūkst inovācijas skolotāju izglītībā;
80% skolēnu beidz vidusskolu, bet tikai puse ir gatavi nākotnei;
dzimums ietekmē profesijas izvēli.

Autora komentārsAtvērt
Atlants