Vērtējums:
Publicēts: 14.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Eseja 'Reklāmas un mediju auditorijas. Dažādu mediju auditorijas', 1.
  • Eseja 'Reklāmas un mediju auditorijas. Dažādu mediju auditorijas', 2.
  • Eseja 'Reklāmas un mediju auditorijas. Dažādu mediju auditorijas', 3.
  • Eseja 'Reklāmas un mediju auditorijas. Dažādu mediju auditorijas', 4.
  • Eseja 'Reklāmas un mediju auditorijas. Dažādu mediju auditorijas', 5.
  • Eseja 'Reklāmas un mediju auditorijas. Dažādu mediju auditorijas', 6.
  • Eseja 'Reklāmas un mediju auditorijas. Dažādu mediju auditorijas', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Kā labākais avots ārvalstu un pašmāju ziņām, neraugoties uz globalizācijas ietekmi, ir televīzija. Tieši TV ziņām gandrīz visā pasaulē cilvēki uzticas visvairāk. Šo uzticamību visticamāk rada multimediju lietojums cilvēks, ne tiki var lasīt vai dzirdēt, bet arī redzēt un visi šie faktori kombinācijā rada lielisku ticamības momentu auditorijas acīs. Ziņām, kas tiek translētas „valsts” kanālos ir lielāka ticamība, jo, pēc idejas, ziņās nedrīkst translēt kaut ko safabricētu vai nepatiesu. Tas gan ir koks ar diviem galiem, jo valstīs, kur pastāv autoritārais režīms, arī Krievijā, kas pēc statūtiem skaitās demokrātiska, tomēr tiek cenzētas ziņas un ēterā laista informācija, kas ir vēlama, vai vismaz neitrāla pastāvošās varas interesēm. Tādā veidā radot nevis informētu sabiedrību, bet radot sabiedrību, kas ir ieslēgta informācijas vakuumā. TV ziņām uzticas vairāk kā avīzēs un internetā, jo savā pastāvēšanās vēsturē TV vakara ziņas ir ieņēmušas tādas kā prestižas pozīcijas un cilvēki labprāt paļaujas un tic informācijai, kas ir translēta TV.
Paradumi un vēlmes sabiedrībā mainās un sabiedrība lielākoties dod priekšroku izklaidējošiem raidījumiem, nekā ziņām. Šī tendence ir vērojama arī valstīs, kur līdz šim ir liels „informētas sabiedrības” īpatsvars. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants