Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 02.11.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Matemātiskās domāšanas attīstība pirmsskolā bērniem no piecu līdz septiņu gadu v', 1.
  • Prezentācija 'Matemātiskās domāšanas attīstība pirmsskolā bērniem no piecu līdz septiņu gadu v', 2.
  • Prezentācija 'Matemātiskās domāšanas attīstība pirmsskolā bērniem no piecu līdz septiņu gadu v', 3.
  • Prezentācija 'Matemātiskās domāšanas attīstība pirmsskolā bērniem no piecu līdz septiņu gadu v', 4.
  • Prezentācija 'Matemātiskās domāšanas attīstība pirmsskolā bērniem no piecu līdz septiņu gadu v', 5.
  • Prezentācija 'Matemātiskās domāšanas attīstība pirmsskolā bērniem no piecu līdz septiņu gadu v', 6.
  • Prezentācija 'Matemātiskās domāšanas attīstība pirmsskolā bērniem no piecu līdz septiņu gadu v', 7.
  • Prezentācija 'Matemātiskās domāšanas attīstība pirmsskolā bērniem no piecu līdz septiņu gadu v', 8.
  • Prezentācija 'Matemātiskās domāšanas attīstība pirmsskolā bērniem no piecu līdz septiņu gadu v', 9.
  • Prezentācija 'Matemātiskās domāšanas attīstība pirmsskolā bērniem no piecu līdz septiņu gadu v', 10.
  • Prezentācija 'Matemātiskās domāšanas attīstība pirmsskolā bērniem no piecu līdz septiņu gadu v', 11.
  • Prezentācija 'Matemātiskās domāšanas attīstība pirmsskolā bērniem no piecu līdz septiņu gadu v', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Bērnu matemātiskās attīstības problēmas
Pirmsskolas vecuma bērnu matemātiskās attīstības problēma aktualizējas sekojošu iemeslu dēļ:
paaugstinājās bērnu vecuma iespējas matemātiskā satura apguvē,
paaugstinājās skolas prasības pirmsskolas vecuma bērnu matemātisko prasmju sagatavošanai,
mainījās nosacījumi (ekonomiskie, tehniskie, sociālie),
izmainījās arī vecāku attieksme pret bērnu audzināšanu un izglītību.

Matemātiskās attīstības problēmu pētnieku rekomendācijas
Matemātiskās attīstības problēmu pētnieki rekomendē
*organizēt bērnu daudzveidīgu darbību (produktīvu, spēļu, mācību, izlūkošanas, eksperimentālu, novērošanu, saskarsmi), *vecākos pirmsskolniekus aktīvi iesaistīt zināšanu meklēšanas procesā,
*padziļināt un paplašināt iegūtās zināšanas, nevis saskaitīt tās kā skaitliskās darbības.

Autora komentārsAtvērt
Atlants