Vērtējums:
Publicēts: 17.04.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Korporatīvā identitāte viesmīlības nozarē', 1.
  • Referāts 'Korporatīvā identitāte viesmīlības nozarē', 2.
  • Referāts 'Korporatīvā identitāte viesmīlības nozarē', 3.
  • Referāts 'Korporatīvā identitāte viesmīlības nozarē', 4.
  • Referāts 'Korporatīvā identitāte viesmīlības nozarē', 5.
  • Referāts 'Korporatīvā identitāte viesmīlības nozarē', 6.
  • Referāts 'Korporatīvā identitāte viesmīlības nozarē', 7.
  • Referāts 'Korporatīvā identitāte viesmīlības nozarē', 8.
  • Referāts 'Korporatīvā identitāte viesmīlības nozarē', 9.
  • Referāts 'Korporatīvā identitāte viesmīlības nozarē', 10.
  • Referāts 'Korporatīvā identitāte viesmīlības nozarē', 11.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    3
1.  KORPORATĪVĀ KULTŪRA    4
2.  KORPORATĪVAIS TĒLS    6
2.1.  Korporatīvā tēla stils    6
3.  KORPORATĪVĀ IDENTITĀTE    7
3.1.  Korporatīvā komunikācija    7
3.2.  Korporatīvais dizains    8
  SECINĀJUMI    10
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    11
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
1. Uzņēmuma produkts ir galvenais un visbūtiskākais mārketinga elements. Katrs uzņēmums cenšas piesaistīt klientus, līdz ar to, katrs sīkums ir ļoti svarīgs.
2. Viens no svarīgākajiem sabiedrisko attiecību uzdevumiem ir sabiedrībai saprotama tēla uzturēšana.
3. Korporatīvā kultūra izsaka organizācijas īpašību kopumu, gan tās filozofiju un kultūru, gan fiziskās īpašības un atribūtus, kas ir savstarpēji saistīti un darbojas korporatīvi, viens otru papildinot.
4. Katram uzņēmumam, lai cik liels tas būtu, ir sava vizuālā atpazīstamības zīme jeb logo. Uzņēmumiem ir nepieciešama zīme jeb logo, jo tā iemieso uzņēmuma būtību. Korporatīvā identitāte ir vajadzīga, lai radītu asociācijas par sevi un piesaistītu jaunus potenciālos klientus.


Atlants