Vērtējums:
Publicēts: 08.02.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
  • Konspekts 'Tiešā pārdošana', 1.
  • Konspekts 'Tiešā pārdošana', 2.
  • Konspekts 'Tiešā pārdošana', 3.
  • Konspekts 'Tiešā pārdošana', 4.
  • Konspekts 'Tiešā pārdošana', 5.
  • Konspekts 'Tiešā pārdošana', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Personiskā pārdošana balstās uz pārliecināšanas tehnikām, kas tiek izmantotas, lai pārdotu produktu vai pakalpojumu, kas ir daudz vairāk orientēta uz attiecībām ar klientu salīdzinot ar citām komunikāciju metodēm. Šī pieeja pieprasa daudz plašāku domāšanu un pieredzi no pārdevēja puses, kā arī daudzveidīgāku dažādu veicināšanas priekšmetu izmantošanu. Moderni pārdevēji mēģina nodibināt ilgtermiņa attiecības ar klientu, strādājot ar viņiem kā padomu devējs.
Attiecību mārketings ir organizētas pūles, lai izveidotu ilgtermiņa, izmaksu efektīvu saikni starp individuālu pircēju savstarpējam labumam. Tā vietā lai fokusētos uz īstermiņa pārdošanu fokuss tiek likts uz ilgtermiņa saišu izveidošanu. Un tā vietā, lai tikai pārdotu, pārdošanas departaments sadarbojas ar mārketingu, lai pielietotu tādas tehnikas, kā datubāzu veidošanu, ziņu diferencēšana dažādiem mērķtirgiem un sekošanu līdzi veicināšanas pasākumiem, lai veidotu attiecības.

Atlants