Vērtējums:
Publicēts: 30.09.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Prakses atskaite viesnīcā "Grand Resort Lagonissi"', 1.
  • Prezentācija 'Prakses atskaite viesnīcā "Grand Resort Lagonissi"', 2.
  • Prezentācija 'Prakses atskaite viesnīcā "Grand Resort Lagonissi"', 3.
  • Prezentācija 'Prakses atskaite viesnīcā "Grand Resort Lagonissi"', 4.
  • Prezentācija 'Prakses atskaite viesnīcā "Grand Resort Lagonissi"', 5.
  • Prezentācija 'Prakses atskaite viesnīcā "Grand Resort Lagonissi"', 6.
  • Prezentācija 'Prakses atskaite viesnīcā "Grand Resort Lagonissi"', 7.
  • Prezentācija 'Prakses atskaite viesnīcā "Grand Resort Lagonissi"', 8.
  • Prezentācija 'Prakses atskaite viesnīcā "Grand Resort Lagonissi"', 9.
  • Prezentācija 'Prakses atskaite viesnīcā "Grand Resort Lagonissi"', 10.
  • Prezentācija 'Prakses atskaite viesnīcā "Grand Resort Lagonissi"', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
Viesnīcas menedžmentam galvenais visu izdarīt pēc iespējas lētāk un izdevīgāk;
Restorānu darbība nebalstās tikai uz viesnīcas klientiem;
Dažkārt uzliek pārāk lielu atbildību praktikantiem;
Liela daļa vieksmīga restorāna darbības un servisa pamatā ir “hostes” jeb viesu ierādītāja darbs;

Priekšlikumi
Nodrošināt restorānu ar lielāku daudzumu trauku un glāžu;
Salabot restorāna āra terases grīdu;
Izveidot lielāku atpūtas telpu darbiniekiem;
Saskaņot servisa pasniegšanas manieres un kvalitāti starp visiem viesmīļiem;
Padomāt par jaunu uniformu iegādi;
Pieņemt darbā vairāk darbiniekus;
Pievērst lielāku uzmanību bāra darbībai, kad uz vietas nav bārmeņa;
Priekšlikumi
Pārskatīt dzērienkarti un saskaņot to ar bārmeni.

Atlants