Vērtējums:
Publicēts: 24.01.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'SIA "Saldumu tirdzniecība" taktiskais plāns', 1.
  • Referāts 'SIA "Saldumu tirdzniecība" taktiskais plāns', 2.
  • Referāts 'SIA "Saldumu tirdzniecība" taktiskais plāns', 3.
  • Referāts 'SIA "Saldumu tirdzniecība" taktiskais plāns', 4.
  • Referāts 'SIA "Saldumu tirdzniecība" taktiskais plāns', 5.
  • Referāts 'SIA "Saldumu tirdzniecība" taktiskais plāns', 6.
  • Referāts 'SIA "Saldumu tirdzniecība" taktiskais plāns', 7.
  • Referāts 'SIA "Saldumu tirdzniecība" taktiskais plāns', 8.
  • Referāts 'SIA "Saldumu tirdzniecība" taktiskais plāns', 9.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Uzņēmuma īss apraksts    4
2.  Uzņēmuma preču apraksts    5
3.  Taktisks mārketinga plāns    27
  Secinājumi    27
  Priekšlikumi    28
  Bibliogrāfiskais saraksts    29
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmuma mērķi uz 1 gadu, dotājā ekonomiskā situācijā ir palielināt pārdošanas apjomus, lai to nodrošināt nepieciešams atrasts jaunas pieejas pircēju piesaistē. Kā galveno traucēkļi var mīnēt zemu iedzīvotāju pirktspēju, kurš rādies augsta bezdarba līmeņa rezultātā un izmainās iedzīvotāju gaume attiecība uz šokolādi, tagad vairāk izvēlās lētāko produktu, bet ar Staburadzes produktiem situācija saglabājas diezgan stabila. Tas, protams, ir saistīts ar iedzīvotāju tendenci pēdējā laikā svinēt svētkus ģimeņu lokā, paņemot Staburadzes torti vai kēksiņu. Ar Laimas produktiem šajā ziņa situācija ir sliktāka.
Lai piesaistīt pircējus ar vienu reklāmu būs par maz, jo pircējs nepirks preci ja viņam nav līdzekļu pat ja šo preci reklamē uz katrā stūra. Vajag rast tiešam jaunus risinājumus pircēju piesaistei.
Laba iespēja ir konditorijas konkurss. Organizēt pasākumu, kurā sacentīsies parastas sievietes un vīrieši (bez konditora izglītības), kuriem patīk gatavot desertus. Protams, par izejvielām jāņem Laimas šokolādi un selgas cepumi. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants