Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.05.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 5 vienības
Atsauces: Nav
  • Eseja '"Purvīša balvas 2013" nominantu izstādes komunikācijas analīze', 1.
  • Eseja '"Purvīša balvas 2013" nominantu izstādes komunikācijas analīze', 2.
  • Eseja '"Purvīša balvas 2013" nominantu izstādes komunikācijas analīze', 3.
  • Eseja '"Purvīša balvas 2013" nominantu izstādes komunikācijas analīze', 4.
  • Eseja '"Purvīša balvas 2013" nominantu izstādes komunikācijas analīze', 5.
  • Eseja '"Purvīša balvas 2013" nominantu izstādes komunikācijas analīze', 6.
Darba fragmentsAizvērt

Izstādes informācijas saskaņotība ar mediju informāciju
Purvīša balvas mājas lapā ir izveidota sadaļa „Medijiem”, kurā ir pieejama informācija preses relīžu veidā par aktualitātēm, lēmumiem, laureātiem un citiem ar balvu saistītiem notikumiem un aktualitātēm, kas neatšķiras no medijos pieejamās informācijas. Mediju informācija netaklāj tik plašu informāciju par izstādes saturu kā tas ir izstādē.

Apmeklētāju informētība par izstādi (pēc novērojumiem izstādē, sarunām, utt.)
Autoresprāt, visplašāk informētā sabiedrības daļa ir vizuālās mākslas nozares pārstāvji, studenti un mākslas cienītāji. Projekta organizatoriem būtu jādomā kā sasniegt visas mērkgrupas, piemēram, visus ar kultūras nozari saistīto sabiedrības daļu.

Komunikācijas kampaņas novērtējums
Autore uzskata, ka ir sasniegtas ar māklas un vizuālās mākslas nozari saistītā un ieinteresētā sabiedrības daļa. Pozitīvi ir tas, ka tiek iesaistīts izstādes patrons SIA „Alfor” komunikācijā ar sabiedrību un iesaistās arī mākslas procesā, kā arī izstādes veidošanā un laureātu vērtēšanā

Autora komentārsAtvērt
Atlants