Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 06.01.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 3 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Sociālā dialoga realizēšana starp X koledžas vadību un tās studentiem', 1.
  • Referāts 'Sociālā dialoga realizēšana starp X koledžas vadību un tās studentiem', 2.
  • Referāts 'Sociālā dialoga realizēšana starp X koledžas vadību un tās studentiem', 3.
  • Referāts 'Sociālā dialoga realizēšana starp X koledžas vadību un tās studentiem', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Kā pirmo minēju studentu pašpārvaldi, kas manuprāt, vērtējot no efektīva sociālā dialoga aspekta ir visiedarbīgākais veids, jo ietver tiešu grupu pārstāvju komunikāciju un tūlītēju atgriezenisko saiti. Kā nākamo nosaucu interneta resursu izmantošanu- koledžas mājaslapu un kursu kopējos e- pastus, kam kā pozitīvo aspektu var uzsvērt plašas informācijas apmaiņas iespējas, tās uzglabāšanu, kā arī iespēju risināt dialogu no attāluma. Konkrēti mājaslapas izmantošana, manuprāt, šobrīd netiek izmantota pilnvērtīgi, jo informācija netiek regulāri atjaunota un papildināta, kas mazina studentu interesi par to. Kā trešo minēju informācijas izvietošanu koledžas telpās- uz informācijas un ziņojumu stendiem un tāfelēm, kam pluss ir uzskatāmība un svaiga informācija, kā arī pieejamība.
Šim veidam mīnuss ir mazās atgriezeniskās saites iespējas.
Nobeigums
Nobeigumā vēlos teikt, ka darbā iekļauto informāciju uzskatu par noderīgu gan sev, gan citiem koledžas studentiem. Tā palīdz labāk izprast kā notiek saziņa starp studentiem un koledžas vadību, kā arī izvērtēt šādas saziņas nozīmīgumu. Vēlētos arī rosināt studentus aktīvāk iesaistīties dialogā ar vadību, jo pozitīva atgriezeniskā saite ir ļoti būtiska veiksmīga dialoga veidošanā un risināšanā- tas palīdzētu veidot labākas savstarpējās attiecības un abpusēju interešu labāku izpratni, kā arī labākas problēmu risināšanas iespējas.

Autora komentārsAtvērt
Atlants