Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 27.11.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Prezentācija 'Kafejnīca - bārs', 1.
  • Prezentācija 'Kafejnīca - bārs', 2.
  • Prezentācija 'Kafejnīca - bārs', 3.
  • Prezentācija 'Kafejnīca - bārs', 4.
  • Prezentācija 'Kafejnīca - bārs', 5.
  • Prezentācija 'Kafejnīca - bārs', 6.
  • Prezentācija 'Kafejnīca - bārs', 7.
  • Prezentācija 'Kafejnīca - bārs', 8.
  • Prezentācija 'Kafejnīca - bārs', 9.
  • Prezentācija 'Kafejnīca - bārs', 10.
  • Prezentācija 'Kafejnīca - bārs', 11.
  • Prezentācija 'Kafejnīca - bārs', 12.
Darba fragmentsAizvērt

Makrovide
Ekonomiskā vide: pozitīva (jo samazinās bezdarbs un ir vērojams Latvijas ekonomiskās izaugsmes pieaugums);
Sociālā vide : neitrāla (Latvijas iedzīvotāju skaits turpina samazināties, bet no visām piedāvātajām kultūras un izklaides aktivitātēm vislielākais skaits Latvijas iedzīvotāju apmeklē restorānus un kafejnīcas (58%) );
Politiskā vide: gan pozitīva, gan negatīva (ES līdzfinansējums, pašreiz uzņēmējus kontrolē gandrīz 100 dažādas institūcijas, kas liecina par funkciju sadrumstalotību (tas apgrūtina uzņēmēju ikdienu));
Tiesiskā vide: pozitīva (Likumi, kuri regulē komercdarbību Latvijā: Komerclikums; Darba likums; Darba aizsardzības likums; Gada pārskatu likums ;Likums par nodokļiem un nodevām ;Būvniecības likums u.c.);
Institucionālā vide: vairāk pozitīva, kā negatīva (Latvijas Investīciju un Attīstības Aģentūra (LIAA) sniedz plašu informāciju par uzņēmējdarbības uzsākšanu, par dažādām valsts programmām un finansējuma piesaistes iespējām);
Tehnoloģiskā vide: pozitīva (Iespēja reklamēties sociālajos tīklos. Jaunāko tehnoloģiju ieviešana – gaismas –skaņas sensori, ECO kondicionieri, termometri, siltuma regulētāji (dažādas krāsnis, infrasarkanie sildītāji);
Fiziskā vide: pozitīva (Ģeogrāfiskā stāvokļa dēļ, tūrismam Latvijā ir izteikta sezonalitāte, sakopta un tīra vide, uzņēmuma atrašanās vieta – Rīgas centrs).

Atlants