Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.08.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 20. gs. (1900. - 1999. g.)
2000. - 2010. g.
  • Referāts 'Latvijas Lauksaimniecības universitātes studentu pieredze un ieinteresētība stud', 1.
  • Referāts 'Latvijas Lauksaimniecības universitātes studentu pieredze un ieinteresētība stud', 2.
  • Referāts 'Latvijas Lauksaimniecības universitātes studentu pieredze un ieinteresētība stud', 3.
  • Referāts 'Latvijas Lauksaimniecības universitātes studentu pieredze un ieinteresētība stud', 4.
  • Referāts 'Latvijas Lauksaimniecības universitātes studentu pieredze un ieinteresētība stud', 5.
  • Referāts 'Latvijas Lauksaimniecības universitātes studentu pieredze un ieinteresētība stud', 6.
  • Referāts 'Latvijas Lauksaimniecības universitātes studentu pieredze un ieinteresētība stud', 7.
  • Referāts 'Latvijas Lauksaimniecības universitātes studentu pieredze un ieinteresētība stud', 8.
  • Referāts 'Latvijas Lauksaimniecības universitātes studentu pieredze un ieinteresētība stud', 9.
  • Referāts 'Latvijas Lauksaimniecības universitātes studentu pieredze un ieinteresētība stud', 10.
  • Referāts 'Latvijas Lauksaimniecības universitātes studentu pieredze un ieinteresētība stud', 11.
  • Referāts 'Latvijas Lauksaimniecības universitātes studentu pieredze un ieinteresētība stud', 12.
  • Referāts 'Latvijas Lauksaimniecības universitātes studentu pieredze un ieinteresētība stud', 13.
  • Referāts 'Latvijas Lauksaimniecības universitātes studentu pieredze un ieinteresētība stud', 14.
  • Referāts 'Latvijas Lauksaimniecības universitātes studentu pieredze un ieinteresētība stud', 15.
  • Referāts 'Latvijas Lauksaimniecības universitātes studentu pieredze un ieinteresētība stud', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
  Sākums visam    4
  Pētījuma analīze    7
  Secinājumi    13
  Izmantotā literatūra    14
  Pielikumi    15
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
• Mūsu izvirzītā problēma nav pierādīta, jo studenti ir patriotiski pret savu valsti un saskata nākotnes perspektīvas Latvijā.
• Darba gaitā mērķis tika pierādīts, jo mēs noskaidrojām iemeslus, kāpēc studenti dodas studēt uz ārzemēm.
• Hipotēze darba gaitā daļēji ir pierādīta, jo galvenais iemesls tomēr ir zināšanu līmeņa paaugstināšana, tikai pēc tam seko pieredzes gūšana.
• Lai izglītotos ārzemēs vajadzīga pašiniciatīva meklēt informāciju, kā arī vēlme studēt ārzemēs.
• Ja pirms aizbraukšanas students mācījies par valsts līdzekļiem, atgriežoties viņš saglabā esošo statusu – tiem piešķirts sesijas pagarinājums, lai var nokārtot tos mācības priekšmetus, kas nesakrīt ar ārzemēs apgūtajiem, jo visus nevar pielīdzināt.
• Kā noskaidrojām LLU Ārlietu daļā, priekšroka tiek dota vecāko kursu studentiem doties studēt ārzemēs, vērā tiek ņemta arī pretendenta valodas prasme.
• Pieejamā informācija par studijām ārzemēs nav pilnvērtīga, tāpēc būtu nepieciešams vairāk reklamēt studiju iespējas ārzemēs, veidojot bukletus, vairāk publicēt intervijas ar pieredzējušajiem studentiem.
• Izmantojot iespējas studēt ārzemēs, studenti ir tikai ieguvēji – paplašinot savu redzesloku.
• Tuvāka informācija par studiju programmām ārvalstu partneraugstkolās un pieteikuma anketas var iegūt pie fakultāšu koordinatoriem vai LLU Ārlietu daļā

Autora komentārsAtvērt
Atlants