Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.10.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Uzņēmuma AS "Dzintars" tirgvedības stratēģija', 1.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma AS "Dzintars" tirgvedības stratēģija', 2.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma AS "Dzintars" tirgvedības stratēģija', 3.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma AS "Dzintars" tirgvedības stratēģija', 4.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma AS "Dzintars" tirgvedības stratēģija', 5.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma AS "Dzintars" tirgvedības stratēģija', 6.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma AS "Dzintars" tirgvedības stratēģija', 7.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma AS "Dzintars" tirgvedības stratēģija', 8.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma AS "Dzintars" tirgvedības stratēģija', 9.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma AS "Dzintars" tirgvedības stratēģija', 10.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma AS "Dzintars" tirgvedības stratēģija', 11.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma AS "Dzintars" tirgvedības stratēģija', 12.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma AS "Dzintars" tirgvedības stratēģija', 13.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma AS "Dzintars" tirgvedības stratēģija', 14.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma AS "Dzintars" tirgvedības stratēģija', 15.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma AS "Dzintars" tirgvedības stratēģija', 16.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma AS "Dzintars" tirgvedības stratēģija', 17.
  • Prezentācija 'Uzņēmuma AS "Dzintars" tirgvedības stratēģija', 18.
Darba fragmentsAizvērt

AS "Dzintars" mērķis
Izstrādāt un ražot parfimērijas un kosmētikas līdzekļus ar īpašībām, kas apmierina patērētāju vēlmes un vajadzības; 

Pastāvīgi atjaunot sortimentu un ražot inovatīvu produkciju, kas atbilst jaunākajiem sasniegumiem kosmetoloģijas un parfimērijas jomā;

Saglabāt tradicionālos un apgūt jaunus parfimērijas un kosmētikas līdzekļus pārdošanas tirgus;

Nodrošināt visus apstākļus pastāvīgai kvalitātes uzlabošanai.

Mērķtirgus nodrošinājums
Pircējs
Kosmētikas tirgū ir raksturīgs tas, ka klienti, atrodot sev piemērotu produktu, pieturās pie tā vairākus gadus, tādēļ katram produktam ir jābūt kvalitatīvam, viegli lietojam, uzticīgam.

Pirkuma lielums
Kosmētikas produktus pircējs pārsvarā nepērk vairumā, tādēļ uzņēmumam ir jācenšas nodrošināt bagātīgu preču klāstu, lai patērētājs iegādātos, piemēram, nevis tikai vienu krēmu, bet krēmu dienai un naktij.

Preces funkcija
Produkcijas klāsts ir ļoti plašs un bagātīgs, katram krēmam, balzāmam, utt. piemīt konkrētas īpašības, piemēram, viens krēms ir domāts tikai kājām, cits rokām, cits sejai utt. Jo vairāk dažādu produktu ar dažādām funkcijām, jo vieglāk ir apmierināt katra konkrētā pircēja individuālo vajadzību.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants