Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 13.09.2006.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Ir
  • Referāts 'Uzņēmuma "BTA" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 1.
  • Referāts 'Uzņēmuma "BTA" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 2.
  • Referāts 'Uzņēmuma "BTA" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 3.
  • Referāts 'Uzņēmuma "BTA" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 4.
  • Referāts 'Uzņēmuma "BTA" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 5.
  • Referāts 'Uzņēmuma "BTA" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 6.
  • Referāts 'Uzņēmuma "BTA" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 7.
  • Referāts 'Uzņēmuma "BTA" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 8.
  • Referāts 'Uzņēmuma "BTA" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 9.
  • Referāts 'Uzņēmuma "BTA" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 10.
  • Referāts 'Uzņēmuma "BTA" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 11.
  • Referāts 'Uzņēmuma "BTA" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 12.
  • Referāts 'Uzņēmuma "BTA" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 13.
  • Referāts 'Uzņēmuma "BTA" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 14.
  • Referāts 'Uzņēmuma "BTA" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 15.
  • Referāts 'Uzņēmuma "BTA" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 16.
  • Referāts 'Uzņēmuma "BTA" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 17.
  • Referāts 'Uzņēmuma "BTA" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 18.
  • Referāts 'Uzņēmuma "BTA" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 19.
  • Referāts 'Uzņēmuma "BTA" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 20.
  • Referāts 'Uzņēmuma "BTA" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 21.
  • Referāts 'Uzņēmuma "BTA" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 22.
  • Referāts 'Uzņēmuma "BTA" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 23.
  • Referāts 'Uzņēmuma "BTA" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 24.
  • Referāts 'Uzņēmuma "BTA" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 25.
  • Referāts 'Uzņēmuma "BTA" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 26.
  • Referāts 'Uzņēmuma "BTA" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 27.
  • Referāts 'Uzņēmuma "BTA" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 28.
  • Referāts 'Uzņēmuma "BTA" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 29.
  • Referāts 'Uzņēmuma "BTA" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 30.
  • Referāts 'Uzņēmuma "BTA" mārketinga vides un stratēģijas analīze un darbības plānošana', 31.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  MĀRKETINGA VIDES ANALĪZE    5
1.1.  Mikro vides analīze    5
1.1.1.  Uzņēmuma AS „BTA” raksturojums    5
1.1.2.  Piegādātāji un starpnieki    6
1.1.3.  Pircēji    6
1.1.4.  Konkurenti, to analīze    7
1.1.4.1.  Lielāko konkurentu raksturojums    7
1.1.4.2.  Bostonas konsultantu grupas matrica    8
1.1.4.3.  General Eletric modelis    10
1.1.4.4.  Vispārējā novērtēšanas metode    12
1.2.  Makro vides analīze    14
1.2.1.  Portera piecu spēku modelis    14
1.2.2.  Ģeogrāfiskā situācijas ietekme    15
1.2.3.  Ekonomiskās situācijas ietekme    16
1.2.4.  Likumdošanas ietekme    17
1.2.5.  Sociālie un kultūras aspekti    17
1.3.  Tirgus ietilpības novērtēšana    17
1.4.  SVID (SWOT) analīze    18
2.  UZŅĒMUMA BTA MĀRKETINGA STRATĒĢIJAS ANALĪZE UN DARBĪBAS PLĀNOŠANA    21
2.1.  Tirgus segmentēšana un mērķtirgus noteikšana    21
2.2.  Pozicionēšana    23
2.3.  Uzņēmuma „veiksmes” atslēga    25
2.4.  Pirkšanas lēmumu pieņemšanas procesi    27
2.5.  Uzņēmuma misija, mērķi, stratēģija    28
2.6.  Rīcības plāns stratēģijas īstenošanai 1. gadam    29
  Secinājumi un priekšlikumi    31
  Bibliogrāfiskais saraksts    33
Darba fragmentsAizvērt

Kursa darba tēma ir par uzņēmuma „BTA” mārketinga vides un stratēģijas analīzi, darbības plānošanu, kurā tiek aprakstīti apdrošināšanas BTA mērķi, stratēģija, kā arī doti ieteikumi uzņēmuma veiksmīgai attīstībai nākotnē, lai uzņēmums varētu kļūt par vadošo nedzīvās apdrošināšanas sektorā. Kursa darbā BTA aplūkots tikai nedzīvās apdrošināšanas konspektā.
Latvijā darbojas vairākas nedzīvās apdrošināšanas uzņēmumi, tāpēc kursa darba mērķis ir apskatīt un analizēt Latvijas nedzīvās apdrošināšanas pakalpojumu pozīcijas tirgū, novērtēt BTA pakalpojumu līmeni un vērtību, izanalizēt draudus un iespējas, kā arī sniegt secinājumus un priekšlikumus par uzņēmuma stāvokļa uzlabošanu.
Uzņēmuma mārketinga vides analīze tiks aprakstīta, izmantojot mārketinga pētīšanas un plānošanas metodes, BTA pašreizējo atrašanās vietu tirgū, attīstības tendences, kā arī potenciālās nākotnes iespējas.
Darba uzdevumi ir:
1)veikt BTA mikro un makro vides analīzi;
2)analizēt nozari, kurā darbojas BTA;
3)veikt konkurences analīzi;
4)novērtēt tirgus ietilpību;
5)veikt SVID analīzi;
6)veikt BTA segmentēšanu;
7)noteikt uzņēmuma mērķtirgu;
8)atrast AS „BTA” ”Veiksmes atslēgu”;
9)noteikt BTA misiju, mērķus un stratēģiju;
10)izveidot BTA rīcības plānu pa mārketinga mix elementiem stratēģijas īstenošanai 1 gadam.
Lai būtu iespējams izpildīt darbā uzdotos uzdevumus, nepieciešams:
1)Izpētīt likumdošanu, kas attiecas uz uzņēmējdarbības organizēšanu un vadīšanu;
2)Izpētīt zinātnisko un informatīvo literatūru, kā arī izmantot interneta resursus, kas attiecas uz uzņēmējdarbības organizēšanu un vadīšanu;
3)Veikt konkurējošo uzņēmumu analīzi;
4)Veikt detalizētu BTA darbības, ekonomisko rādītāju analīzi.
Autorēm problēmu sagādāja Bostonas konsultantu grupas matrica, jo nebija konkrētu datu par nedzīvas apdrošināšanas tirgus izaugsmi 2005. gadā. Tāpēc darba autores par tirgus izaugsmi pieņēma aptuvenu rādītāju.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants