Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.04.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Sociālā mārketinga koncepcija bibliotēkās', 1.
  • Konspekts 'Sociālā mārketinga koncepcija bibliotēkās', 2.
Darba fragmentsAizvērt

Mārketinga koncepcija ir uzņēmuma darbības filozofija, vai domāšanas veids, kas virzīts uz to, lai apmierinātu klientu vēlmes un vajadzības. Tādā veidā var nodrošināt panākumus arī uzņēmumam.
Sociālā mārketinga koncepcijā klients ir svarīgs, taču galvenokārt uzmanība tiek pievērsta sociālajam labumam, ko prece vai pakalpojums sniedz sabiedrībai. Uzņēmums cenšas noteikt, kā arī apmierināt pircēju vēlmes un vajadzības ,ievērojot visas sabiedrības attīstības intereses. Saskaņā ar sociālā mārketinga koncepciju uzņēmumiem vajag radīt un sniegt klientam lielāku vērtību tādā veidā, lai saglabātu vai paaugstinātu klienta vai sabiedrības labklājību kopumā. Uzņēmumiem jācenšas pievērst sabiedrības uzmanība uz lietām, kas sabiedrībai var nākt tikai par labu! Piemēram, uzņēmumi cenšas pievērst sabiedrības uzmanību tam , ka tumšā diennakts laikā ir jānēsā atstarotāji, lai pasargātu sevi, ka nedrīkst reibumā vadīt automašīnu, ka ir jāpotējas pret dažādām slimībām u.c.

Ir arī uzņēmumi, kas pastāv, lai sabiedrība varētu gūt sev labumu no tiem. Kā piemēru minēšu bibliotēkas. Bibliotēkas var apmeklēt ikviens: gan nabags, gan bagāts. Bibliotēkas sniedz pakalpojumus, kas ir orientēti uz lietotājiem. Bibliotēkās visu nodaļu darbība ir orientēta uz lietotāju.

Autora komentārsAtvērt
Atlants