Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.03.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Stundas konspekts veselības mācībā (veselīgs uzturs)', 1.
  • Konspekts 'Stundas konspekts veselības mācībā (veselīgs uzturs)', 2.
  • Konspekts 'Stundas konspekts veselības mācībā (veselīgs uzturs)', 3.
  • Konspekts 'Stundas konspekts veselības mācībā (veselīgs uzturs)', 4.
Darba fragmentsAizvērt

Tēma: Veselīgs uzturs
Tēma izvēlēta vadoties pēc Latvijas Republikas IZM Izglītības satura un eksaminācijas centra veselības mācības vidējās izglītības standarta.
Apakštēma: Uztura piramīda
Klase: 8
Mācību stundas uzdevumi:
1) Skolēniem noskaidrot uztura piramīdas būtību;
2) Skolēniem izprast un apzināt veselīga uztura nozīmi;
3) Veidot skolēnos pozitīvu attieksmi pret ēšanas paradumiem un veselīgu, sabalansētu uzturu.
Mācību metodes un paņēmieni: izskaidrojoši ilustratīvā mācību metode, diskusija, anketēšana.
Mācību metodiskie līdzekļi
Skolotājam: Smēķēšana, alkohols un uzturmācība, SOROSA fonds Latvija, 1995.; Adamaite, I., Šņore, E., Kur slēpjas atkarība, 5.-9.kl. skolēniem par narkotiskajām vielām, „ Zvaigzne ABC ”, 1997.; Puškarevs, I., Par smēķēšanu, alkoholismu, narkomāniju, Veselības mācība 8.-12.kl. / Skolotāja grāmata /, „ Lielvārds ”, 1996.
Skolēnam: Puškarevs, I., Par smēķēšanu, alkoholismu, narkomāniju, Veselības mācība 8.-12.kl. / Skolēna grāmata /, „ Lielvārds ”, 1996.

Mācību stundas norise
Ievada daļa: 2’ min
Skolotāja sasveicināšanās ar skolēniem. Skolotājs nosauc tēmu un īsi izklāsta par to, kā norisināsies mācību stunda (stundas plāns), kā arī apstiprina izvēlētā temata aktualitāti mūsdienās.

Atlants