Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.10.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: 2 vienības
Atsauces: Nav
  • Konspekts 'Uzņēmumu konkurējošās vērtības', 1.
  • Konspekts 'Uzņēmumu konkurējošās vērtības', 2.
  • Konspekts 'Uzņēmumu konkurējošās vērtības', 3.
  • Konspekts 'Uzņēmumu konkurējošās vērtības', 4.
  • Konspekts 'Uzņēmumu konkurējošās vērtības', 5.
  • Konspekts 'Uzņēmumu konkurējošās vērtības', 6.
  • Konspekts 'Uzņēmumu konkurējošās vērtības', 7.
  • Konspekts 'Uzņēmumu konkurējošās vērtības', 8.
  • Konspekts 'Uzņēmumu konkurējošās vērtības', 9.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS   
  UZŅĒMUMU KONKURĒJOŠĀS VĒRTĪBAS   
  NOBEIGUMS   
Darba fragmentsAizvērt

NOBEIGUMS
Dažādi autori piedāvā atšķirīgas konkurētspējīgās priekšrocības definīcijas. Apskatot vairākas konkurējošās priekšrocības definīcijas var secināt, ka neviena no definīcijām īsti neatbild uz jautājumu, kas ir konkurējošās priekšrocības, turklāt šajās definīcijās nav vienotības. Tomēr dažādo konkurētspējīgās priekšrocības definīciju vienojošais elements ir peļņa.
Kopumā konkurētspējīgās vērtības (priekšrocības) varētu definēt ar vārdiem, ka konkurētspējīgās priekšrocības ir vērtību veidojošās darbības un resursi, kas nodrošina augstāku konkurētspēju nozarē un spēj to saglabāt ilgstoši.
Katram uzņēmumam ir divas lielas piederošas vērtības, kuras efektīvi pielietojot un kombinējot var paaugstināt uzņēmuma konkurētspēju citu uzņēmumu vidū, tās ir uzņēmumam piederošie resursi un spējas, kas nosaka uzņēmuma atšķirīgās prasmes.

Autora komentārsAtvērt
Atlants