Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.03.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Patērētāju attieksme pret akcijām "Stockmann" lielveikalā', 1.
  • Referāts 'Patērētāju attieksme pret akcijām "Stockmann" lielveikalā', 2.
  • Referāts 'Patērētāju attieksme pret akcijām "Stockmann" lielveikalā', 3.
  • Referāts 'Patērētāju attieksme pret akcijām "Stockmann" lielveikalā', 4.
  • Referāts 'Patērētāju attieksme pret akcijām "Stockmann" lielveikalā', 5.
  • Referāts 'Patērētāju attieksme pret akcijām "Stockmann" lielveikalā', 6.
  • Referāts 'Patērētāju attieksme pret akcijām "Stockmann" lielveikalā', 7.
  • Referāts 'Patērētāju attieksme pret akcijām "Stockmann" lielveikalā', 8.
  • Referāts 'Patērētāju attieksme pret akcijām "Stockmann" lielveikalā', 9.
  • Referāts 'Patērētāju attieksme pret akcijām "Stockmann" lielveikalā', 10.
  • Referāts 'Patērētāju attieksme pret akcijām "Stockmann" lielveikalā', 11.
  • Referāts 'Patērētāju attieksme pret akcijām "Stockmann" lielveikalā', 12.
  • Referāts 'Patērētāju attieksme pret akcijām "Stockmann" lielveikalā', 13.
  • Referāts 'Patērētāju attieksme pret akcijām "Stockmann" lielveikalā', 14.
  • Referāts 'Patērētāju attieksme pret akcijām "Stockmann" lielveikalā', 15.
  • Referāts 'Patērētāju attieksme pret akcijām "Stockmann" lielveikalā', 16.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  Pētījuma mērķis un uzdevums   
2.  Sekundārie dati   
3.  Primārie dati   
3.1.  Anketa   
3.2  Anketas pamatojums   
3.3  Respondentu skaits   
3.4  Anketu izplatīšana un rezultātu iegūšana   
3.5  Rezultātu apstrāde   
  Korelācija   
  Kolmogorova-Smirnova kritērijs   
  Pirsona kritērijs (2)   
  Grafiki un tabulas   
Darba fragmentsAizvērt

Pētījuma galvenie mērķi: Tie ietver sevī informācijas sadalījumu, vākšanu, analīzi un interpretāciju, kā arī palīdz firmai „Stockmann” izprast patērētāju vēlmes, attīstīt un virzīt savu darbību. Darba mērķis - noskaidrot patērētāju attieksmi pret dažādām akcijām „Stockmann” lielveikalā.
Pētījuma mērķis ir izpētīt un analizēt universālveikala “Stockmann” darbības īpatnības, problēmas un to pārvarēšanas iespējas. Kā arī noskaidrot cilvēku attieksmi pret „Stocmann” rīkotajām akcijām, piemēram – Trakās dienas. Pētījuma rezultātā atklāt pozitīvās un negatīvās puses darbībā un izstrādāt priekšlikumus.
Lai sasniegtu mērķus, ir jāveic sekojoši uzdevumi:
1) jāizpēta “Stockmann” klientu priekšstatus par uzņēmumu un to komercdarbības virzieniem;
2) jāiegūst dati par klientiem, to īpatnībām un iepirkšanās paradumiem
3) izmantojot iegūto primāro datu rezultātus attēlot diagrammās procentuāli;
4) anketu izveide Webropol, kuras tālāk izplatītas caur internetu.
Rezultātu apstrādē tiks izmantota korelācijas analīze, Pirsona analīze un Kolmogrova - Smirnova kritērijs.

Stockmann veiktā aptauja par skolēnu pusdienošanas paradumiem

Pēc universālveikala Stockmann pasūtījuma veiktajā aptaujā par skolēnu pusdienošanas paradumiem atklājies, ka puse no aptaujātajiem vecākiem (50%) zina, ka viņu atvases skolā paēd siltas pusdienas. Tikmēr tikai 38% skolas vecuma jauniešu norāda, ka skolā vienmēr ēd siltas pusdienas, savukārt 17% skolēnu atzīst, ka visai bieži iztiek ar našķiem un uzkodām.

Aptaujas mērķis bija noskaidrot skolas vecuma jauniešu pusdienu paradumus un vecāku informētību par tiem. Aptauju pēc Stockmann pasūtījuma veica mediju aģentūra OMD.
Ja puse no vecākiem ir pārliecināti par savas atvases pusdienošanu dienas laikā, tad 26% aptaujāto piebilst, ka nezina, cik regulāri pusdienas tiek ēstas. Tāpat ir ģimenes, kuru bērni pusdieno tikai pārnākot mājās no skolas (tā atzinuši 15% aptaujāto). …

Autora komentārsAtvērt
Atlants