Vērtējums:
Publicēts: 15.01.2003.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Konflikts', 1.
  • Referāts 'Konflikts', 2.
  • Referāts 'Konflikts', 3.
  • Referāts 'Konflikts', 4.
  • Referāts 'Konflikts', 5.
  • Referāts 'Konflikts', 6.
  • Referāts 'Konflikts', 7.
  • Referāts 'Konflikts', 8.
  • Referāts 'Konflikts', 9.
  • Referāts 'Konflikts', 10.
  • Referāts 'Konflikts', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Katrs cilvēks ir dzimis ne tikai dot milestību, bet arī to saņemt. Katrs cilvēks ir spējīgs veidot laimīgas un harmoniskas attiecības - vienalga ar ko viņš nodarbotos, kur dzīvotu, cik vecs viņš būtu.
Cilvēks nedzīvo viens. Viņam ir apkārt citi cilvēki, ar kuriem notiek gan fiziska, gan garīga ‘’satikšanās’’, saskarsme. Šī saskarsme ir kā deja. Sākumā mēs visi speram savus pirmos nedrošos soļus, mēģinām sajust savu partneri, viņa ritmu. Deju zālē tev ir iespējas sastapt daudz un dažādus partnerus un katrs no viņiem dejo savādāk. Ne ar visiem dejā var veidoties savstarpēja harmonija. Ar vienu partneri jau pēc pirmajiem soļiem jūti pilnīgu saskaņu, un ir sajūta, ka jūs dejojat kopā veselu mūžību, bet ar citu – jūk dejas soļi, nojūk dejas ritms ... saskarsmē tas ir konflikts.
Mani pašu interesē konflikti, jo uzskatu, ka jebkuras emocijas – gan pozitīvas, gan negatīvas var izmantot kā personības attīstības stimulu, jeb, citiem vārdiem – mācēt negatīvo izmantot kā instrumentu pozitīvā sasniegšanā. …

Autora komentārsAtvērt
Atlants