Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 05.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 1 vienības
Atsauces: Nav
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Kikele” stratēģijas formulējums', 1.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Kikele” stratēģijas formulējums', 2.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Kikele” stratēģijas formulējums', 3.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Kikele” stratēģijas formulējums', 4.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Kikele” stratēģijas formulējums', 5.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Kikele” stratēģijas formulējums', 6.
  • Referāts 'Uzņēmuma SIA "Kikele” stratēģijas formulējums', 7.
Darba fragmentsAizvērt

Misija ir vispārējs mērķis, fundamentālu nodomu apgalvojums. Tiek saukta arī par uzņēmuma galveno mērķi, ko tas ir izvirzījis un kam tiek pakārtoti pārējie mērķi – stratēģiskie, taktiskie un operatīvie.
Uzņēmuma SIA „Kikele” galvenais mērķis jeb misija ir kļūt par stabilu, peļņu gūstošu uzņēmumu. Uzņēmuma misija jeb vispārējais uzņēmuma mērķis tika noteikts uzņēmuma dibināšanas brīdī, kā arī tika izstrādāta mērķu programma – uzņēmuma misijai pakārtoti stratēģiskie, taktiskie un operatīvie mērķi. Taču lai uzņēmums spētu veiksmīgi darboties un pastāvēt tirgū esošās konkurences apstākļos, ir būtiski kontrolēt sākotnēji noteikto mērķu izpildi un nepieciešamības gadījumā tos koriģēt un papildināt atbilstoši uzņēmuma iespējām, jo sevišķi tamdēļ, ka uzņēmumam uzsākot darbību nav iespējams noteikt un paredzēt tirgū pastāvošos apstākļus un ilgstošu laika periodu. Tā attiecībā uz nākamo gadu uzņēmuma darbībā ir izvirzīts sekojošs stratēģiskais mērķis un tam pakļautie taktiskie un operatīvie mērķi:
Stratēģiskais mērķis: četru gadu laikā palielināt pārdošanas apjomu par 20%
a.Taktiskais mērķis: divu gadu laikā paplašināt patērētāju tirgu par 10%
i.Operatīvais mērķis: 2009.gadā veikt vērienīgu reklāmas kampaņu
ii.Operatīvais mērķis: 2009.gadā veikt pircēju anketēšanu
iii.Operatīvais mērķis: ņemot vērā anketēšanas rezultātus, veicot to analīzi, izstrādāt darbības plānu 2010.gadam.…

Autora komentārsAtvērt
Atlants