Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.10.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
  • Prezentācija 'Reklāmas ietekme', 1.
  • Prezentācija 'Reklāmas ietekme', 2.
  • Prezentācija 'Reklāmas ietekme', 3.
  • Prezentācija 'Reklāmas ietekme', 4.
  • Prezentācija 'Reklāmas ietekme', 5.
  • Prezentācija 'Reklāmas ietekme', 6.
  • Prezentācija 'Reklāmas ietekme', 7.
  • Prezentācija 'Reklāmas ietekme', 8.
  • Prezentācija 'Reklāmas ietekme', 9.
  • Prezentācija 'Reklāmas ietekme', 10.
  • Prezentācija 'Reklāmas ietekme', 11.
Darba fragmentsAizvērt

Reklāmas trūkumi un pozitīvās puses
Reklāmu ietekme uz patērētāju mūsdienās ir ļoti liela.Tās speciālisti ir izstrādājuši ļoti ietekmīgu gan atklātas, gan slēptās reklāmas paņēmienus. Praksē patērētājs sastopas ar nemitīgu reklāmas ietekmi, reizēm pat uzbāzīgu.
1.Kaut arī liela daļa reklamētāji godīgi cenšas pārliecināt pircēju, jārēķinās, ka tiek reklamētas arī sliktas kvalitātes preces vai noklusētas negatīvas blakusparādības.Jebkura reklāma izceļ preces pozitīvās īpašības, bet noklusē negatīvās. Tādēļ saprātīgs pircējs nedrīkst paļauties emocijām.Jāprot konstruktīvi izvērtēt savas vajadzības un preces atbilstību tām.
2.Reklāma sekmē cenu pazemināšanos, jo augot pieprasijumam, samazinās ražošanas izmaksas, bet tajā pašā laikā reklāmas izmaksas sadārdzina preci, jo visu mārketinga pasākumuizmaksas ietilpst preces cenā.
3. Reklāmas pamazina masu informēšanas līdzekļus (prese, TV, avīzes) uzturēšanas izdevumus un nodrošina to pastāvēšanu, bet tajā paš’’a laikā masu informēšanas līdzekļi nekļūs atkārīgi no reklāmas pasūtītājiem.

Autora komentārsAtvērt
Atlants