Vērtējums:
Publicēts: 11.05.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Laikposms: 2021. - 2025. g.
  • Prezentācija 'Digitālais influneceru mārketings Latvijā', 1.
  • Prezentācija 'Digitālais influneceru mārketings Latvijā', 2.
  • Prezentācija 'Digitālais influneceru mārketings Latvijā', 3.
  • Prezentācija 'Digitālais influneceru mārketings Latvijā', 4.
  • Prezentācija 'Digitālais influneceru mārketings Latvijā', 5.
  • Prezentācija 'Digitālais influneceru mārketings Latvijā', 6.
  • Prezentācija 'Digitālais influneceru mārketings Latvijā', 7.
  • Prezentācija 'Digitālais influneceru mārketings Latvijā', 8.
  • Prezentācija 'Digitālais influneceru mārketings Latvijā', 9.
  • Prezentācija 'Digitālais influneceru mārketings Latvijā', 10.
  • Prezentācija 'Digitālais influneceru mārketings Latvijā', 11.
  • Prezentācija 'Digitālais influneceru mārketings Latvijā', 12.
  • Prezentācija 'Digitālais influneceru mārketings Latvijā', 13.
  • Prezentācija 'Digitālais influneceru mārketings Latvijā', 14.
  • Prezentācija 'Digitālais influneceru mārketings Latvijā', 15.
  • Prezentācija 'Digitālais influneceru mārketings Latvijā', 16.
  • Prezentācija 'Digitālais influneceru mārketings Latvijā', 17.
  • Prezentācija 'Digitālais influneceru mārketings Latvijā', 18.
  • Prezentācija 'Digitālais influneceru mārketings Latvijā', 19.
  • Prezentācija 'Digitālais influneceru mārketings Latvijā', 20.
  • Prezentācija 'Digitālais influneceru mārketings Latvijā', 21.
  • Prezentācija 'Digitālais influneceru mārketings Latvijā', 22.
  • Prezentācija 'Digitālais influneceru mārketings Latvijā', 23.
  • Prezentācija 'Digitālais influneceru mārketings Latvijā', 24.
  • Prezentācija 'Digitālais influneceru mārketings Latvijā', 25.
Darba fragmentsAizvērt

SATURS, KO INFLUENCERI RADA SADARBĪBU IETVAROS
Atpakošana- satura skatītājiem ir iespēja redzēt tieši kā izskatās produkts, kad tas tiek atsūtīts un atvērts 1. Reizi. Svarīgi ir redzēt influencera emocijas, ja tās ir priecīgas, aizraujošas, sadarbības daļa jau ir izdevusies. Šī atpakošana dod uzticību produktam potensiālajā pircējā.
Knkursi/ giveaways- šis saturs parasti dod daudz patīk un komentārus gan uzņēmumam, gan influencerim, kaut arī engagement nepaliks tāds pats pēc giveaway beigām. Izlozējot produktus par brīvu tu saņem lielāku interesi par savu uzņēmumu. Ir pat iespējams vinnētājiem palūgt dot savu apskatu par šo preci.
Atlaide/discount- visiem patīk ietaupīt naudu, un ja uzņēmums var izveidot speciāli influencera kodu radot noteiktas atlaides personalizētākā veidā. Arī saites vai kuponu kodi palīdzēs izsekot savas sadarbības vai kampaņas efektivitāti, kura dota šim satura veidotājam.

INFLUENCERU ATALGOJUMS
Daļa Latvijas influenceru apgalvo, ka atalgojuma princips ir vienkāršs – summa par ierakstu ir desmit procenti no sekotāju skaita. Indra Salceviča,
‘’Par naudu visu var nopirkt, izņemot prātu un veselību’’

Autora komentārsAtvērt
Atlants