-
Sadarbība starp dienestiem viesnīcā "Lielupe"
Nr. | Sadaļas nosaukums | Lpp. |
IEVADS | 3 | |
1.1. | VIESNĪCAS UN TO DARBĪBA | 5 |
1.2. | VIESNĪCU DIENESTI UN TO DARBĪBA | 8 |
1.3. | SADARBĪBA STARP VIESNĪCU DIENESTIEM | 10 |
2. | VIESNĪCAS LIELUPE RAKSTUROJUMS | 11 |
3. | SADARBĪBA STARP VIESNĪCU DIENESTIEM, IZVĒRTĒJUMS | 13 |
3.1. | VIESNĪCAS IEKŠĒJOS DOKUMENTOS NOTEIKTĀ SADARBĪBA | 16 |
3.2. | VIESNĪCAS DIENESTU VADĪTĀJU VĒRTĒJUMS | 17 |
4. | SECINĀJUMI | 18 |
5. | PRIEKŠLIKUMI | 19 |
7. | IZMANTOTĀ LITERATŪRA | 20 |
4. SECINĀJUMI
Pēc kursa darba izstrādes, autors secināja, ka viesnīcā “Lielupe” nav novērojamas nopietnas sadarbības veidošanas problēmas, kas kavētu viesnīcā esošo dienestu darbu, traucētu klientu un vadības apmierinātību.
Liela nozīme sekmīgas sadarbības veidošanā ir zinošs un pieredzējis menedžments, kas profesionāli risina starpdienestu konfliktsituācijas.
Patiešām nepieciešams rīkot protokolētas vadības sēdes, kurās piedalās iepriekš informēta virsvadība un dienestu vadība, kuras laikā tiek apspriesti viesnīcas attīstības stratēģiskie jautājumi, risinātas konfliktsituācijas.
Pēc interviju, kuru laikā tika apspriesti iekšējie dokumenti un savstarpējā sadarbība, autors secina, ka ''veselīgu'' starpdienestu sadarbību iespējams radīt, ja laicīgi tiek novērsti konfliktsituācijas cēloņi, kas nākotnē varētu graut savstarpējo sadarbību. Novērst cēloņus iespējams:
• Savlaicīgi diskutējot ar konfliktējošajām pusēm;
• Uzklausot dienestu darbinieku viedokļus;
• Organizējot vadības sēdes, kuru laikā apspriest novitātes;
• Nenorādot uz pareiziem un nepareiziem viedokļiem (visi viedokļi ir pareizi);
• Esot tolerantam un cieņpilnam.
…
Izmitināšanas sektors ietver dažāda veida naktsmītnes un viesu izmitinšanas iespējas, kuras iespējams struktūrēt divās grupās. Pirmā grupa apvieno tās naktsmītnes, kas pilnībā nodrošinātas ar apkalpošanu, savukārt otrajā grupā esošās naktmītnes netiek nodrošinātas ar apkalpošanas pakalpojumu, klienti veic pašapkalpošanos. Viesnīcas ir visnozīmīgākais un plašāk pazīstamais tūristu izmitināšanas veids. Attīstoties tūrisma industrijai, viesu izmitināšanas sektorā ir attīstījušās ievērojamas viesnīcu ķēdes un korporācijas. Attīstības tendence ir sasniegusi vēl nebijušus ekstrēmus, kas nodošina lielāko kompāniju dominanci starptautiskajā tirgū. Minētā dominance novērojama pateicoties augstvērtīgajai viesnīcas dienestu lomai. Aplūkosim pirmās grupas naktsmītnes, kuras, atbilstoši pakalpojumu klāstam, kvalitātei un apkalpošanas līmenim klasificē: