Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.03.2018.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Laikposms: 2011. - 2015. g.
  • Konspekts 'Funkcionāla līmeņa stratēģijas', 1.
  • Konspekts 'Funkcionāla līmeņa stratēģijas', 2.
  • Konspekts 'Funkcionāla līmeņa stratēģijas', 3.
  • Konspekts 'Funkcionāla līmeņa stratēģijas', 4.
  • Konspekts 'Funkcionāla līmeņa stratēģijas', 5.
  • Konspekts 'Funkcionāla līmeņa stratēģijas', 6.
  • Konspekts 'Funkcionāla līmeņa stratēģijas', 7.
  • Konspekts 'Funkcionāla līmeņa stratēģijas', 8.
Darba fragmentsAizvērt

Jaunievedumi. Tie jau paši par sevi ir vissvarīgākais konkurētspējīgās priekšrocības faktors. Veiksmīgs produktu un procesu jauninājums piešķir uzņēmumam kaut ko unikālu, to, kā konkurentiem trūkst. Tas var dot lielāku peļņu, paaugstinot cenu vai samazinot izmaksas. Tā kā augstas imitēšanas barjeras samazina atdarināšanas ātrumu, tad uzņēmumiem, lai nepārtraukti uzturētu konkurētspējīgās priekšrocības, pastāvīgi jādomā par jaunievedumu ieviešanu.
Klientu vēlmju apmierinājums. Lai sasniegtu klientu vēlmju izcilu apmierināšanu, uzņēmuma ir jānodrošina klients ar to, ko viņš grib un kad viņš grib. Jo vairāk organizācija apmierinās pircēju vēlmes, jo lojālāki tie būs un organizācija varēs prasīt augstāku cenu par saviem produktiem vai arī pārdot vairāk preču vai pakalpojumu. Uzņēmuma, kas spēj atsaukties uz klienta vēlmēm, neapšaubāmi ir konkurētspējīga priekšrocība. Lielāka atsaucības uz klienta vēlmēm nozīmē lielākas vērtības došanu pircējam par to pašu samaksu. Bez tam pircēju vēlmju apmierināšanai var būt nepieciešama jaunu produktu izstrāde, kuriem ir tādas īpašības, kas nepiemīt pašreizējiem produktiem. Citiem vārdiem sakot, augstākas efektivitātes, kvalitātes un jaunievedumu sasniegšana ir daļa no klientu vēlmēm. Ir vēl 2 nosacījumi, lai sasniegtu šo mērķi: fokusēšanās uz pircēju un tā vēlmēm un šo vēlmju apmierināšanas veidu meklēšana.

Autora komentārsAtvērt
Atlants